Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna > Naxos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2008-01-15, 22:58
twiggy twiggy är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2008
Inlägg: 95
Standard Harmony i sommar

Är det någon som skall bo på Harmony i sommar ? Vi är en familj på fem personer som åker dit den 26 juli. Skulle vara kul att se om det är någon som skall bo där samtidigt.
Twiggy
Svara med citat
  #2  
Gammal 2008-03-12, 19:52
P-Gs avatar
P-G P-G är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2008
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 55
Standard Sv: Harmony i sommar

Ni blir inte ensamma!Vi är två som reser samma datum och besöker Naxos för första gången./P-G
Svara med citat
  #3  
Gammal 2008-03-15, 14:27
twiggy twiggy är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2008
Inlägg: 95
Standard Sv: Harmony i sommar

Vad kul att vi inte blir alldeles ensamma på Harmony. Samtidigt som det är skönt med ett litet hotell med lite gäster. I somras bodde vi på ett stort All in clusive hotell i Turkiet, helt okej det med men jag har längtat att få åka till Naxos, som verkar så mysigt. Bara jag överlever båtresan (jag är så åksjuk). Men det blir säkert bra, man måste ju våga lite här i livet annars får man ju stanna hemma och hur kul är det?
Vi ses! Hej då Twiggy
Svara med citat
  #4  
Gammal 2008-03-16, 19:57
RUJOs avatar
RUJO RUJO är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2007
Ort: Alingsås
Inlägg: 379
Standard Sv: Harmony i sommar

Hej. Jag vet att Ni får en underbar tid på Naxos. Min favoritö. Har nog varit där 10-12 gånger nu. Ser alltid till att den finns med i någon färjeplan under resan. Om du är väldigt åksjuk på sjön och inte skall till andra öar så går det inrikesflyg från Aten till Naxos. Kostar ca 600-700 kr. Ett alternativ om Du tvekar att ta båt.
Svara med citat
  #5  
Gammal 2008-03-16, 22:42
twiggy twiggy är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2008
Inlägg: 95
Standard Sv: Harmony i sommar

Tack för tipset. Men vi åker charter med Apollo denna gång. Jag får hoppas det är lugnt på havet när vi åker, annars får jag väl knapra åksjuktabletter och hoppas det hjälper. Men allvarligt talat så är min längtan till Naxos större än fasan för båtfärden, just nu i alla fall.Hälsningar Twiggy
Svara med citat
  #6  
Gammal 2008-03-17, 19:21
RUJOs avatar
RUJO RUJO är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2007
Ort: Alingsås
Inlägg: 379
Standard Sv: Harmony i sommar

OK- Charter, se då bara till att ni är på hemflygön dagen innan ni skall åka hem.
Har under årens lopp träffat många "akterseglade" charterresenärer som pga av problem med båtar har varit försenade. Var inte alltför optiomistisk när Ni tittar på lämplig färjetur för att hinna med flyget. Glöm nu inte, när ni är på Naxos, att ta en tur "runt" ön. Appollonis i norr är ett fint resmål. Bäst är att hyra bil för en dag.
Borgen i Choran med sina kvällsföreställningar (oftast musik och dans) är bara ett måste om man är i Naxos Chora. Jag längtar redan dit. Åker i slutet av september
även i år. Skall försöka hinna med några öar , om möjligt Agathonisi och Skyros, innan
vi tar våra 2 veckor i Kykladerna.
Svara med citat
  #7  
Gammal 2008-05-30, 10:54
isse isse är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2007
Inlägg: 23
Standard Sv: Harmony i sommar

Citat:
Ursprungligen postat av twiggy Visa inlägg
Är det någon som skall bo på Harmony i sommar ? Vi är en familj på fem personer som åker dit den 26 juli. Skulle vara kul att se om det är någon som skall bo där samtidigt.
Twiggy

Hallå Twiggy! Vi är en familj på två vuxna samt en glad 3-åring som kommer att häcka på Harmony i två veckor. Vi är redan där när ni kommer...

Svara med citat
  #8  
Gammal 2008-05-30, 17:42
twiggy twiggy är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2008
Inlägg: 95
Standard Sv: Harmony i sommar

Citat:
Ursprungligen postat av isse Visa inlägg
Hallå Twiggy! Vi är en familj på två vuxna samt en glad 3-åring som kommer att häcka på Harmony i två veckor. Vi är redan där när ni kommer...

Ja nu är det bara 56 dagar och 14 timmar kvar så ses vi. Våra barn är något äldre än er 3-åring. 24,24 och 16 år. Hoppas Harmony är lika trevligt som det ser ut. Hälsningar Twiggy
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:31.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT