Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna > Amorgos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2005-05-31, 09:35
Cenedra Cenedra är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2005
Inlägg: 2
Standard Hotellpriser på Amorgos i Juli?

Hej! Sitter här och försöker luska rätt på vad som gäller för första halvan av juli, en period som säkert är dyrare men ändå inte den dyraste tiden på året? Jag har fått svar via mail från det rekommenderade Eleni Rooms på Amorgos som verkar mysigt, och han vill ha 45 euro per natt i början på juli. Är det normalt för Amorgos den tiden? Är det billigare att inte boka i förväg, eller är det slut på bra hotellrum då? Vi är två personer som helst vill bo nära vatten eller ha utsikt över vatten. Sen undrar jag om man måste bestämma exakt hur många nätter man ska stanna om man förbokar eller kan man bara säga typ... 6-7-8 dagar? Har inte rest med "endast flygstol" förut så man känner sig lite osäker...
Svara med citat
  #2  
Gammal 2005-05-31, 14:14
Jostein Jostein är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Askim, Norge
Inlägg: 70
Standard Sv: Hotellpriser på Amorgos i Juli?

Jeg vil tro at dere kan få rimligere overnatting på Amorgos i begynnelsen av juli enn 45 euro pr. natt. Eleni er riktignok et meget bra sted, men prisen her er nok et resultat av "Kalimera-effekten". Hvis jeg hadde vært dere ville jeg ventet til jeg kom ned med å bestemme meg. I prinisippet er alle pensjonat i Katapola nær vann, tavernaer, o.a. Det finnes mange bra alternativ, send meg en e-post hvis du ønsker tips på alternativ til Eleni Rooms. ( Jeg selv har alltid bodd der, men mange bra steder i Katapola.)

Jostein
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:56.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT