Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Resa till Grekland

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2019-05-09, 21:00
perlen perlen är inte uppkopplad
 
Reg.datum: aug 2007
Ort: Linköping
Inlägg: 227
Standard Bokat!

Nu äntligen bokat och klart!
Flyger 14 september 2 v Arlanda Santorini med Apollo. Mycket dyr resa blev det 4.848:- pp men stort värde för oss med direktflyg och bra flygtider och så länge vi jobbar och är beroende av semester så får det vara så här.
Nu börjar allt roligt med att kolla båttider, boka rum osv för rutten är i stort sett klar.
Direkt till Naxos några nätter sedan till Donoussa där vi aldrig varit men passerat många gånger så nu blir det äntligen av. Sedan till vårat älskade Amorgos och nu ska vi bo i Potamos några nätter innan vi åker till Katapola. Härliga tider att ha detta att längta till
Svara med citat
  #2  
Gammal 2019-05-09, 21:49
Masses avatar
Masse Masse är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2008
Ort: Kristianstad
Inlägg: 5 290
Standard Sv: Bokat!

Låter som en jättehärlig resa tycker jag!
Och just som du skriver, det är ju inte bara själva resan som är kul, utan planeringen med mixtrande med tidtabeller, boende mm är också trevligt. Man börjar liksom att suga på karamellen långt i förväg.

Trevlig resa!
Masse
Svara med citat
  #3  
Gammal 2019-05-10, 10:34
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin
 
Reg.datum: nov 2004
Ort: Karlskrona
Inlägg: 34 276
Standard Sv: Bokat!

Citat:
Ursprungligen postat av perlen Visa inlägg
. Direkt till Naxos några nätter sedan till Donoussa där vi aldrig varit men passerat många gånger så nu blir det äntligen av. Sedan till vårat älskade Amorgos och nu ska vi bo i Potamos några nätter innan vi åker till Katapola.
Grattis!

Håller med om att det kostar skjortan nuförtiden att flyga till Santorini. Men det är det värt tycker jag.

Kul att ni ska till Donoussa och upptäcka en ny ö. Ännu roligare att ni ska bo några nätter i Potamos, det är något jag verkligen skulle vilja göra. Utsikten är ju formidabel, och jag kan bara tänka mig hur stillsamt där måste vara på kvällarna och morgnarna.

Var ska ni bo i Potamos?
Svara med citat
  #4  
Gammal 2019-05-10, 18:15
perlen perlen är inte uppkopplad
 
Reg.datum: aug 2007
Ort: Linköping
Inlägg: 227
Standard Sv: Bokat!

I Potamos planerar vi att bo på Pano Gitonia det ser så fantastiskt ut på deras hemsida bara svårt att veta vilket av alla de fina rummen med fantastisk utsikt vi ska välja. Är det någon här på Kalimera som bott där?
Svara med citat
  #5  
Gammal 2019-05-12, 16:53
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin
 
Reg.datum: nov 2004
Ort: Karlskrona
Inlägg: 34 276
Standard Sv: Bokat!

Citat:
Ursprungligen postat av perlen Visa inlägg
I Potamos planerar vi att bo på Pano Gitonia det ser så fantastiskt ut på deras hemsida bara svårt att veta vilket av alla de fina rummen med fantastisk utsikt vi ska välja. Är det någon här på Kalimera som bott där?
Har inte bott där, men om jag skulle bo i Potamos hade jag också valt Pano Gitonia, det ser otroligt fint ut. Hoppas du får möjlighet att berätta när ni har bott där, om ni nu kan välja rum.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:48.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT