Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna > Folegandros

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2013-03-03, 20:48
gracia gracia är inte uppkopplad
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 60
Standard Folegandros.

Hei
Vi tenkte først vi skulle besøke Chalki og Tilos i sommer. Planene er nå endret av ulike årsaker. Nå vurderer vi Folegandros i midten av juli. Om vi skulle besøke en annen øy i tillegg, hvilken skulle det være? Er det trangt om plassen i folegandros på denne tiden? Tar i mot alle tips med et smil
Svara med citat
  #2  
Gammal 2013-03-04, 08:20
Eva Ls avatar
Eva L Eva L är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 8 008
Standard Sv: Folegandros.

Sikinos och Folegandros är en bra kombination. Om det är trångt i juli vet jag inte i dessa kristider men i aug brukar det mesta vara fullbokat. Även om det är mycket turister blir det aldrig riktigt trångt på Folegandros men vill ni bo i underbara Chora bör ni nog kolla upp bokningsläget innan.

Eva
Svara med citat
  #3  
Gammal 2013-03-06, 08:27
gracia gracia är inte uppkopplad
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 60
Standard Sv: Folegandros.

Hei og takk for tips om øy! Vi ser på sifnos også. Går det å kombinere det med Folegandros?
Til dere som har bodd på "seaview" (folegandros)nylig: Finnes det internett tilgang der? skulle dere anbefalle å bo der?
Svara med citat
  #4  
Gammal 2013-03-06, 10:12
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 5 540
Standard Sv: Folegandros.

Citat:
Ursprungligen postat av gracia Visa inlägg
Hei og takk for tips om øy! Vi ser på sifnos også. Går det å kombinere det med Folegandros?
Til dere som har bodd på "seaview" (folegandros)nylig: Finnes det internett tilgang der? skulle dere anbefalle å bo der?
Hei igjen gracia, dere har virkelig byttet fra noe BRA til noe minst like bra Folegandros e r fantastisk!!!

( - fikk dere SVAR fra Chalki? - greit å vite for meg, i tilfelle jeg anbefaler til noen en annen gang )

Vi bodde på Seaview i 2008 og hadde den gangen ikke behov for nett. Men vi bor gjerne der når vi reiser til F igjen
Det er sikkert noen som v e t om "Seaview" tilbyr wifi 😊

Siden dere har med ungdommer, synes j e g Milos og Sifnos er bedre alternativer enn Sikinos, selv om forb dit er noe bedre.
Ios er også ei flott øy - men jeg vet ikke om jeg tør å anbefale den i juli...?
Selv har vi kun vært der i september

Senast redigerad av kari den 2013-03-06 klockan 10:39.
Svara med citat
  #5  
Gammal 2013-03-06, 11:00
gracia gracia är inte uppkopplad
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 60
Standard Sv: Folegandros.

Hei kari! Satt akkurat og tittet på Milos,(pollonia) faktisk syntes valg er vanskelig! Har veldig lyst på Folegandros. Har hørt mye fint om øyen.Sifnos frister også. I og med vi bare har to uker på oss, lurer jeg på om det er best å holde oss til en øy(?)

Jeg har ikke hørt noe fra Dorothea. Har ikke ringt, bare kontaktet på mail. Vi har ikke stengt døren til vår første reiseplan helt. Min mann og barn er opptatt av deilige strender. De må ikke være store, men helst sandstrender. Ellers liker vi det autentiske uttrykket, koselige kafeer og noen få koselige butikker Vi må bestemme oss i løpet av kort tid. Flybill blir dyrere for hver dag som går!

Jeg bør kanskje ringe seaview og høre om de har ledig, og hva vi må betale pr rom.
Svara med citat
  #6  
Gammal 2013-03-10, 21:06
gracia gracia är inte uppkopplad
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 60
Standard Sv: Folegandros.

Hei igjen.
Er det noen som vet om det gåt ferje fra Folegandros til Athen? Hvor ofte går den, ca pris, og hvor lang tid. Blir glad for tips!
Svara med citat
  #7  
Gammal 2013-03-11, 15:55
Ias avatar
Ia Ia är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Lier, Norge
Inlägg: 1 158
Standard Sv: Folegandros.

Slikt sjekker du jo enkelt på gtp.gr eller openseas.gr selv...
Alle ruter for sommeren er ikke lagt ut og kommer normalt ikke ut før i begynnelsen av Mai.
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:16.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT