Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Egeiska öarna & Sporaderna > Skiathos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #21  
Gammal 2017-09-08, 17:33
TobiasC TobiasC är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2016
Ort: Lidköping
Inlägg: 39
Standard Sv: dagstur till Skopelos

Masse: Skopelos har legat på intresselistan sedan tidigare. Gårdagens besök cementerade intresset om man säger så. Jag upptäckte ju inte denna sajt förrän tidigt förra året,då jag googlade runt lite på Naxos. Sen dess har jag blivit helt frälst i Grekland. Jag kan för mycket redan nu om öarna jag inte besökt för att det kan kallas sunt
Rådfrågade lite med Maria här på Palmyra Studios om taxi, stränder osv på Skopelos, hon blev minst sagt förvånad över att jag kunde så mycket om Skopelos utan att varit där haha.
Vi får se vad vi far nästa år, Naxos är givet då det redan har en plats i våra hjärtan. Men nu när grabben verkar gilla stenstränder så öppnar det upp för en ny värld. Folegrandos och Amorgos ligger högst på min egen lista.
Skopelos får med all säkerhet ett längre återbesök, men kanske först om ett par år.

Tack igen för alla tips!
/Tobbe
Svara med citat
  #22  
Gammal 2017-09-08, 23:33
Masses avatar
Masse Masse är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2008
Ort: Kristianstad
Inlägg: 5 285
Standard Sv: dagstur till Skopelos

Kul att läsa det du skriver Tobbe! Det är när det blir såhär som Kalimera är som bäst! Nya nyfikna Greklandsvänner som googlar in på Kalimera och börjar läsa om detta trivsamma land och ett jättefint forum. Och här finns en hel drös med vänner som är beredda att hjälpa till med tips och råd.

Masse
Svara med citat
  #23  
Gammal 2017-09-09, 09:25
Netwolfs avatar
Netwolf Netwolf är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2005
Ort: Göteborg
Inlägg: 11 631
Standard Sv: dagstur till Skopelos

Citat:
Ursprungligen postat av Masse Visa inlägg
Kul att läsa det du skriver Tobbe! Det är när det blir såhär som Kalimera är som bäst! Nya nyfikna Greklandsvänner som googlar in på Kalimera och börjar läsa om detta trivsamma land och ett jättefint forum. Och här finns en hel drös med vänner som är beredda att hjälpa till med tips och råd.

Masse
Kan bara instämma. Här tar vi emot alla med öppna armar! Inga frågor är för små eller banala. Vräk på bara, så ska vi hjälpa er!

/Netwolf
Svara med citat
  #24  
Gammal 2017-09-10, 20:33
MariaJs avatar
MariaJ MariaJ är inte uppkopplad
 
Reg.datum: okt 2005
Ort: Norrbotten
Inlägg: 672
Standard Sv: dagstur till Skopelos

Så bra att det blev ett lyckat Skopelos besök för er!

Vi upptäckte Panormos först förra våren, när vi för tredje gången var på Skopelos. Tidigare har vi bara åkt förbi och tyckt att det sett ut som en strand vilken som helst. Men vi gav den en chans och blev väldigt glada över den härliga stämningen där.

Maria
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:39.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT