|
|||
|
|||
Flygbiljetter!!??
Hej hej.. jag letar efter flygbiljtter till Grekland men jag får bara fram en massa dyra alternativ.. Vi är två stycken som ska resa Jag som är 16 och min mamma.. Om det är någon som har några tips på hur man ska hitta billiga flygbiljetter så är det bara att svara Skulle gärna vilja hitta ett pris runt 1500 per person med flygskatt inberäknat..
Mvh//Amanda |
|
||||
|
||||
Sv: Flygbiljetter!!??
Citat:
Både Maersk Air och Snowflake har en del billiga biljetter till Aten. Du kan även kolla Sterling som har flyg till bl a Kreta. //Zanét |
|
|||
|
|||
ja okej då ska jag titta där tack för hjälpen..
Mvh//Amanda |
|
|||
|
|||
.....kolla Vikingair dot com.......sist jag kollade så kostade det 995:-enkel Stockholm-Athen å vice versa...
Mvh, Mikke Senast redigerad av Mikke den 2005-08-19 klockan 11:54. Anledning: ..stavfelning......oops..... |
|
|||
|
|||
Jag flog med snowflake (SAS). Det gar att fa biljetter till det pris du hade tankt dej med dom (fast kanske inte om du hade tankt aka nu i Augusti)
|
|
|||
|
|||
Hej!
Kolla in www.solfaktor.com, där finns många billiga flygstolar och charterresor. Jag hittade för 1500/person till Grekland. Lycka till! /Caroline |
|
||||
|
||||
Om du försöker boka med Snowflake så testa enkelbiljetterna . Det blir billigare än ToR biljetterna! Vi har ,hm hm, redan bokat utresan i juni nästa år! Vad ska man annars drömma om hela hösten, vintern och våren. Nu ska vi bara hitta ett bra hemresedatum!
Lenapg |
|
|||
|
|||
Tack så mycket för alla svaren.. Hur funkar det här med enkelbiljetter... kan man boka utresa och hemresa på samma gång... ??
|
|
|||
|
|||
hejsan! Vi åker med Apollo ner för 198:-/ st och med Snowflakes hem för 795:- alltså 993:-/st för 3 veckor till Athen och vidare till vår härliga pärla Agistri, så kolla på nätet du kan göra fynd. Lycka till ! MVH Annika.
|
|
|||
|
|||
....nä, du bokar dom efter varann, först dit och sen hem.....d.v.s då får du två separata biljetter, en för ut och en för hemresan.
Så gjorde jag när jag ska till Karpathos i september och tebax i oktober.Först så kollar man på bolagets hemsida att det finns platser, sen så bokar man all the way s.a.s. Då får man ett unikt bokningsnummer per resa, och efter man betalt varje biljett separat per Internet, så får man en biljett per resa via mailen som man sen printar ut och förvarar säkert.Så är det iallafall på Apollo, och sannolikt har andra bolag liknande procedurer.... Lycka till!! Mikke (KfK) |
|
||||
|
||||
Citat:
Lenapg |
|
|||
|
|||
Ja okej då ska jag testa det.. tack så mycket för hjälpen..
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Janet!
Dom flyger nog bara Snowflake från Köpenhamn. Det sk nya Europaflyget får du boka från Arlanda. Eva |
|
||||
|
||||
Citat:
Hälsningar LenaPG |
|
||||
|
||||