Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Fastlandet > Peloponnesos

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
  #1  
Gammal 2017-10-27, 10:28
Alalas avatar
Alala Alala är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2008
Ort: Finland
Inlägg: 5 892
Standard Nafplio 2018

Äntligen verkar det som om en resa till Nafplio skulle bli av. Flygbiljetter till Aten är bokade! Vi flyger med Aegean från Helsingfors 20.4 och stannar en vecka. Ville egentligen resa i maj, men eftersom paret vi skall resa med har förhinder då så blev det april. Och det blir säkert bra det med, vi är inga solpressare. Och våren lär ju vara vacker där. Sen får man ta det där med vädret som det är. Bara det inte regnar hela veckan så är det ok.

Vi kommer att ha hyrbil från flygplatsen och kommer tyvärr så pass sent på kvällen att vi måste övernatta. Vill inte köra i mörkret. Om någon har något bra tips om var man kan övernatta till ett rimligt pris tar jag gärna emot tips.

Har kollat på detta hotell:

https://www.pantheonathens.com/

Priset och läget verkar ok, men tyvärr får hotellet inga bra bedömanden när jag kollat på nätet. Men en natt går väl....

Vi skall köra till Nafplio följande morgon så om någon har något tips om boende längs vägen dit tar jag gärna emot det. Inte för långt bort från flygplatsen och inte för dyrt. Kanske inte så lätt, har naturligtvis försökt kolla själv.

Men nu bär det av i alla fall! Var i Grekland senast 2014 så ni förstår att detta har jag väntat på.

/ Anne
Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:10.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT