Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna > Naxos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2013-04-29, 11:34
Ponika Ponika är inte uppkopplad
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 214
Standard Gym på Naxos?

Lite överambitiöst kanske, men det är lite svårt att släppa på traditionen. Man käkar ju som bekant en del när man är på semester. Får lite ångest när jag inte kan gå på mitt vanliga gym... Kan ju såklart gå på stranden oxå. Någon som vet om och var det finns ett gym?
Svara med citat
  #2  
Gammal 2013-04-30, 16:34
våga våga är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 322
Standard Sv: Gym på Naxos?

Jag har sett ett par gym längs vägarna ut från Naxos stad, och jag har ett svagt minne av ett eller ett par gym i "hotellkvarteren" inte så långt från St George-stranden. Du kan säkert få mer exakta svar av någon som bor på ön eller som brukar gå på gym när de är där!
Våga
Svara med citat
  #3  
Gammal 2013-05-01, 20:09
Ponika Ponika är inte uppkopplad
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 214
Standard Sv: Gym på Naxos?

Citat:
Ursprungligen postat av våga Visa inlägg
Jag har sett ett par gym längs vägarna ut från Naxos stad, och jag har ett svagt minne av ett eller ett par gym i "hotellkvarteren" inte så långt från St George-stranden. Du kan säkert få mer exakta svar av någon som bor på ön eller som brukar gå på gym när de är där!
Våga
Okej Tack. Ja ja kan ju fråga nån som bor där Hade ju vart perfekt om det fanns ett nära St George-stranden
Svara med citat
  #4  
Gammal 2013-05-10, 17:56
Miali Miali är inte uppkopplad
 
Reg.datum: dec 2007
Inlägg: 35
Standard Sv: Gym på Naxos?

Jag och min man känner likadant och vi funderar på att boka hotell Iliovasilema, som har ett mycket litet gym, men i alla fall något. :-) Om du googlar på hotellets hemsida så ser du bild på det lilla gymmet. Har ingen bra koll vid vilken strand det ligger men det är 150 m från stranden. (40 m från havet enligt deras egen hemsida). Trevlig resa!
Svara med citat
  #5  
Gammal 2013-05-10, 18:53
larvih larvih är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Danmark
Inlägg: 823
Standard Sv: Gym på Naxos?

Citat:
Ursprungligen postat av Miali Visa inlägg

... Har ingen bra koll vid vilken strand det ligger...
Hotellet ligger ganske nær ved St. George stranden.

Og lige rundt om hjørnet findes restauranten Oasis.
Svara med citat
  #6  
Gammal 2013-05-10, 22:03
Monica C Monica C är inte uppkopplad
 
Reg.datum: sep 2009
Ort: Boden
Inlägg: 1 168
Standard Sv: Gym på Naxos?

Men Hallå har vi semester eller!?
Bra motion kan man få genom att vandra en del,vi har alltid med våra gåstavar tex och ett gummiband tar knappt någon plars och väger typ inenting.Då kan du köra ditt program på rummet eller varför inte på stranden i solen och sen ner i det härliga vattnet.Låt inte ett gym styra vart ni skall resa.
Monica
Svara med citat
  #7  
Gammal 2013-05-11, 17:15
Ponika Ponika är inte uppkopplad
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 214
Standard Sv: Gym på Naxos?

Citat:
Ursprungligen postat av Miali Visa inlägg
Jag och min man känner likadant och vi funderar på att boka hotell Iliovasilema, som har ett mycket litet gym, men i alla fall något. :-) Om du googlar på hotellets hemsida så ser du bild på det lilla gymmet. Har ingen bra koll vid vilken strand det ligger men det är 150 m från stranden. (40 m från havet enligt deras egen hemsida). Trevlig resa!
Jaha har dom gym? Va bra. Jag kollade på hotel i Naxos stad, och hittade 2 st hotel med gym. För mej räcker det med ett gåband
Åker den 18 maj till Blue sky en vecka och 18 juli till Spiros i 2 veckor, så jag får väl kolla om man kan få "hyra" ett gåband i en timma
Tack detsamma
Svara med citat
  #8  
Gammal 2013-05-11, 17:24
Ponika Ponika är inte uppkopplad
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 214
Standard Sv: Gym på Naxos?

Citat:
Ursprungligen postat av Monica C Visa inlägg
Men Hallå har vi semester eller!?
Bra motion kan man få genom att vandra en del,vi har alltid med våra gåstavar tex och ett gummiband tar knappt någon plars och väger typ inenting.Då kan du köra ditt program på rummet eller varför inte på stranden i solen och sen ner i det härliga vattnet.Låt inte ett gym styra vart ni skall resa.
Monica
Japp vi har semester. Nej ett gym styr inte vart vi ska resa, men det hade varit bra om det fanns ett i närheten som man kan utnyttja. Jag vill inte vandra i solen, för jag har ytlig bacalcellscancer, och bränner mej lätt.Sen har jag på schema att gå ner i vikt pga min diabetes. Så för kroppen spelar det ingen roll om jag har semester. Så får jag bara gå en timma om dagen är kroppen och jag nöjd. Men tack för tipsen.
Svara med citat
  #9  
Gammal 2013-05-11, 17:26
Ponika Ponika är inte uppkopplad
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 214
Standard Sv: Gym på Naxos?

Citat:
Ursprungligen postat av larvih Visa inlägg
Hotellet ligger ganske nær ved St. George stranden.

Og lige rundt om hjørnet findes restauranten Oasis.
Mumms, Oasis!!!
Svara med citat
  #10  
Gammal 2013-05-27, 11:01
tejpen56 tejpen56 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 5
Standard Sv: Gym på Naxos?

Hotellet Sofos Studios i Naxos stad har gym. Bodde där förra sommaren och använde gymmet. Mycket trevlig familj som har hotellet ...rekomenderas!
Svara med citat
  #11  
Gammal 2013-05-29, 21:21
Ponika Ponika är inte uppkopplad
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 214
Standard Sv: Gym på Naxos?

Citat:
Ursprungligen postat av tejpen56 Visa inlägg
Hotellet Sofos Studios i Naxos stad har gym. Bodde där förra sommaren och använde gymmet. Mycket trevlig familj som har hotellet ...rekomenderas!
Okej va bra! Ska ju tillbaka i juli, så då kan man ju fråga om jag kan få hyra bandet i en timma
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:50.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT