Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt > Kalimeraträffar

Stängt ämne
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #21  
Gammal 2006-11-01, 20:24
inkfishs avatar
inkfish inkfish är inte uppkopplad
 
Reg.datum: nov 2004
Inlägg: 8 500
Standard Sv: Greklandskryssning till Åbo

Vad väntar du dig för svar

De har sålt en dålig produkt helt enkelt. Fast reklamera en upplevelse är ju svårt. Och det finns ju inget regelverk för hur en greklandsinspirerad buffé ska se ut.

Om du har seriösa klagomål tycker jag att du ska ringa dem i stället. Mailar man är det lätt att det osar mer svavel än man presterar när man inte är lika anonym.
  #22  
Gammal 2006-11-02, 01:51
Iréne Iréne är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jun 2006
Inlägg: 80
Standard Sv: Greklandskryssning till Åbo

Typiskt att jag inte upptäckte resan förrän nu! Men om maten var så dåli så var det kanske tur! Vilken kalimerafest? Är den för ngn inre skara? Var o när o hur?
  #23  
Gammal 2006-11-02, 14:02
karinafps avatar
karinafp karinafp är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Handen
Inlägg: 3 188
Standard Sv: Greklandskryssning till Åbo

Citat:
Ursprungligen postat av Iréne Visa inlägg
Typiskt att jag inte upptäckte resan förrän nu! Men om maten var så dåli så var det kanske tur! Vilken kalimerafest? Är den för ngn inre skara? Var o när o hur?
Maten var inte dålig alls! Det var bara det att man hade utlovat en Greklandsinspirerad buffé, och den grekiska touchen lyste mest med sin frånvaro.

Och festen ifråga är ett knytkalas hemma hos mig i Västerhaninge lördagen den 11 november. Inte alls för någon inre skara, tvärtom! Ett antal Greklandsvänner från när och fjärran kommer hit, och du är givetvis också välkommen om du har möjlighet! Anmäl dig till Gita här på Kalimera, och tala om hur många ni blir och vad ni har tänkt bidra med i matväg. Vi kan garantera att det blir betydligt mer Greklandsinspirerat än buffén på båten...

Karin
som fortfarande inte har fått badrummet färdigkaklat... grrrrr...
  #24  
Gammal 2006-11-02, 17:56
Lisbeth K Lisbeth K är inte uppkopplad
 
Reg.datum: sep 2005
Ort: Huddinge
Inlägg: 266
Standard Sv: Greklandskryssning till Åbo

Citat:
Ursprungligen postat av karinafp Visa inlägg
Maten var inte dålig alls! Det var bara det att man hade utlovat en Greklandsinspirerad buffé, och den grekiska touchen lyste mest med sin frånvaro.

Så har Silja Line hört av sig...Och vad jag fick för svar e´nästa bara det värt en Den utannonserade "Greklandsanpassade" kryssningen hade i sista stund blivit ändrad till en traditionel.......Så för att inte skapa missnöje hos de andra kryssningsgästerna valde man att INTE ha Grekinspirerat smörgåsbord! Men man"TAPPADE" bort att man ksnske borde ha talat om det för oss Greklfreek
Så det dom erbjöd mig och Lelle nu "som kompensation" var ett par rabattcheckar till ett SMÖRGSBORD på någon av Silja båtarna..........
I say no more
Stängt ämne


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:33.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT