Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Karpathos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2008-06-20, 19:07
agnetas agnetas är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jun 2008
Inlägg: 3
Standard hotell med pool Amopi

Hej!
Känner nån till nåt bra lägenhetshotell i Amopi som har pool? Jag åker på torsdag och behöver boka nåt snarast. Undrar vad det finns för andra orter att bo i om man vill ha lugn och ro.
Tacksam för svar!
Agneta
Svara med citat
  #2  
Gammal 2008-06-20, 23:37
Noras avatar
Nora Nora är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2005
Ort: Stavern, Norge
Inlägg: 414
Standard Sv: hotell med pool Amopi

Sofia hotel ligger rett i nærheten av den store Amopi-stranden, der er det veldig koselig, og de har pool. Det er ledige rom der, det vet jeg. Men det er ikke leiligheter, men rom. Skulle du ha behov for kjøkken, så lar de deg gjerne låne sitt kjøkken. Bare å ringe Mixalis! Hvis du gjør det, så hils fra Margrethe (bare noen timer igjen nå...Så er jeg på Karpathos igjen!
)
Svara med citat
  #3  
Gammal 2008-06-21, 11:26
Urcellen Ellens avatar
Urcellen Ellen Urcellen Ellen är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2008
Ort: Göteborg
Inlägg: 19
Standard Sv: hotell med pool Amopi

Agean village är ett jättefint lägenhetshotell som har pool. Där trivdes jag verkligen sist jag var där. Vissa av lägenheterna har de traditionella karpathiska sängarna också. :-)
Svara med citat
  #4  
Gammal 2008-06-21, 17:49
agnetas agnetas är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jun 2008
Inlägg: 3
Standard Sv: hotell med pool Amopi

Tack för tipsen båda två! Det jag mest är ute efter är att kunna koka te och äta frukost hemma på rummet. Finns det såna möjligheter på Sofia, vet du Nora?
Svara med citat
  #5  
Gammal 2008-06-23, 12:26
agnetas agnetas är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jun 2008
Inlägg: 3
Standard Sv: hotell med pool Amopi

Tack för hjälpen! Nu har jag bokat en studio på Lakki Beach, efter tidigare tips från Nora på forumet, och hoppas att det blir braDet enda jag ångrar lite nu är att jag inte bokat två veckor...
Svara med citat
  #6  
Gammal 2008-06-24, 18:22
Noras avatar
Nora Nora är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2005
Ort: Stavern, Norge
Inlägg: 414
Standard Sv: hotell med pool Amopi

Hallo fra Karpathos! Fint at du booket Lakki, det er ogsaa et veldig mysigt sted, absolutt! Det blir du nok ikke skuffet over. Ha en god tur! Jeg er paa Karpathos naa og her er det akkurat like underbart som det alltid har vaert!
Hilsen Margrethe
Svara med citat
  #7  
Gammal 2013-06-24, 12:03
miss piggy miss piggy är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2009
Inlägg: 15
Standard Sv: hotell med pool Amopi

Hej,
Även om detta är ett äldre inlägg så tänkte jag hänga på med lite kompletterande information för nya läsare.. Vi önskar alltid att bo på platser med pool samt kokvrå då vi tycker om att äta frukost för oss själva. Vi bor nu på Hotel Sopha i Amoopi med tre små barn (2,5,7). Vi har fått ett familjerum med 4 sängar. Dubbelsäng och våningssäng vilket funkar bra då de två minsta sover tillsammans. MEN det är endast ett rum och ganska litet. Vi har dock en liten kokvrå med kylskåp och kokplatta så vi kan göra frukost/kaffe själva även om frukost ingår i priset. Det finns dock inget bord/stolar i rummet endast på balkongen där det är sol hela dagen och VARMT . SÅ det funkar att bo här med tre små barn om man vill göra mat själv, men det är trångt. Anledningen till att vi hamnade här var att vi bokade sent och inte fick plats på t.ex. Aegan Village.

Ha det så gott alla, nu väntar lunch på någon mysig taverna!

Ida
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:24.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT