Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta > Chaniakusten

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2009-04-01, 07:34
lpj lpj är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2008
Inlägg: 60
Standard Ideal Beach Platanias

Vi åker med våra två barn 4 och 2 år till Ideal Beach i september. Vi ska ha en tvårums lägenhet med extra bäddar. Jag undrar om någon kan säga något om hotellet, om där är mycket barn, får tvååringen spjälsäng eller det måste man begär och lite allmänt om hotellet.

lpj
Svara med citat
  #2  
Gammal 2009-04-03, 17:12
nice nice är inte uppkopplad
 
Reg.datum: okt 2008
Inlägg: 29
Standard Sv: Ideal Beach Platanias

Hej!vi har inte bott på hotellet så egentligen kanske jag inte ska uttala migMen vi har ofta gått förbi och det verkar vara ett mycket välskött och fint hotell,och det är mycket barnfamiljer där,och så ligger det så fint till alldeles vid strandenHoppas ni får svar om det praktiska av någon som bott där!ha en trevlig semester
Svara med citat
  #3  
Gammal 2009-04-04, 15:23
lilles avatar
lille lille är inte uppkopplad
 
Reg.datum: aug 2005
Ort: Midt i Norge
Inlägg: 87
Standard Sv: Ideal Beach Platanias

Vi bodde på Ideal Beach for 3 år siden, og vi syntes det var kjempebra. Vi hadde en ett-roms leilighet med ekstraseng, ikke stort, men helt ok. Veldig koselig område rundt hotellet. Ungene storkoste seg i bassenget. Stranden var også helt grei her, men vi hadde mange dager med rødt flagg. Det er badevakt på stranden her. Strandbaren har enkle retter, så vi spiste ofte lunchen vår der. Jeg kan ikke annet enn å anbefale hotellet, vi hadde det veldig bra der.

Jeg skal tilbake til Platanias nå i mai, for 3 gang. Jeg vet ikke hva som er spesielt med Platanias, men jeg trives utrolig godt der. Kanskje d er atmosfæren...?? Et hærlig sted !!! God tur!!
Svara med citat
  #4  
Gammal 2009-04-07, 12:36
platanias06s avatar
platanias06 platanias06 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2007
Ort: Where my heart is! Not where I put my hat! (Shoes...)
Inlägg: 35
Standard Sv: Ideal Beach Platanias

Grattis till ett bra val! Inte bott där, men jobbade på Kreta 6 månader och Ideal blev favoritstället dagtid! Underbart trevlig personal och superfin strand! Ni lär inte bli besvikna! Era andra frågor får ni ta med researrangören, sånt som spjälsäng är väl ett tillval tror jag???

Ha det underbart!

Citat:
Ursprungligen postat av lpj Visa inlägg
Vi åker med våra två barn 4 och 2 år till Ideal Beach i september. Vi ska ha en tvårums lägenhet med extra bäddar. Jag undrar om någon kan säga något om hotellet, om där är mycket barn, får tvååringen spjälsäng eller det måste man begär och lite allmänt om hotellet.

lpj
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:27.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT