Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Rhodos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2005-05-16, 12:15
jonny jonny är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2005
Inlägg: 53
Standard rhodos

var och hämtade min son och hans kompis på sturup i natt dom hade varit på rhodos en vecka 25gr varje dag underbar vår för tillf.nöjda och belåtna var dom rest för 995kr restresa.
Svara med citat
  #2  
Gammal 2005-05-17, 22:18
sahars avatar
sahar sahar är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Göteborg
Inlägg: 175
Standard Sv: rhodos

Härligt! Hoppas det blir lika fint väder när vi kommer dit.

sahar 11 dagar kvar...
Svara med citat
  #3  
Gammal 2005-05-18, 09:23
iakk iakk är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Göteborg
Inlägg: 44
Standard Sv: rhodos

Hej sahar!

Eftersom ni, liksom vi, åker till Rhodos för första gången ser jag framemot att få ta del av massor av värdefulla restips , alla "måsten" och alla "låt blin", när ni kommer hem igen...

Hälsningar Kajsa, som har, som det känns som, en hel evighet tills planet lyfter; 80 dagar, 21 timmar, 40 minuter ...
Svara med citat
  #4  
Gammal 2005-06-13, 23:37
Kjell50s avatar
Kjell50 Kjell50 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2005
Ort: Farsta
Inlägg: 147
Standard Sv: rhodos

Hej! Har varit på Rhodos 7 gånger och har haft lika kul varje gång. Sevärdigheter finns det gott om. Gamla stan, Lindos och fjärilsdalen. Sen finns det en del kloster att se men jag har aldrig varit på något. Sista gången jag var där 2002 så hyrde jag bil och åkte runt hela ön och det ka jag rekomendera. Åk inte till Faliraki för dit åker alla engelsmän och det är ett jävla liv och bråk varje kväll där. Dom har t.o.m. skickat dit poliser från england för att hjälpa den grekiska polisen men jag vet inte om det har hjälpt. Åker kanske till Rhodos i oktober! Ha det så bra! Kjell50
Svara med citat
  #5  
Gammal 2005-06-14, 14:22
rhodosfanast rhodosfanast är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2005
Inlägg: 330
Standard Sv: rhodos

Jag åker till Rhodos för åttonde gången i augusti o stannar i två veckor jag älskar den ön bara...O folket är så jätte trevliga o vänliga o hjälpsamma där...Jag har aldrig varit med om att städerskorna stjäler på hotellrummen som dom gör i anda länder...Vi har innan bott på City Center men ifjor bytade vi till Cactus för vi hade först bokat till Gran Canaria men ombokade till Rhodos o eftersom vi redan bokat med Fritidsresor så blev det Cactus..O till Cactus åker vi igen i år bra service på alla vis på hotellet...Jag får även mail ifrån honom som jag hyr solstol av i två veckor o han hälsar oss hjärtligt välkomna ner igen till Rhodos...
Om jag hade fått o hade jag firat min 50 årsdag på Rhodos men jag har rymt två ggr innan min 45 årsdag firade jag på Rhodos tillsammans med min dotter o min bästa väninna som bor på Rhodos o är gift där....
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:06.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT