Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt > Om Forumet

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2005-02-20, 13:48
inkfishs avatar
inkfish inkfish är inte uppkopplad
 
Reg.datum: nov 2004
Inlägg: 8 500
Standard Tips om PM-funktionen

(Har skrivit det här tidigare men sen skriver det igen eftersom hela forumet nu är öppet).

I gamla forumet visade den röda flaggan när vi fått ett nytt PM, privatmeddelande.

Här finns en motsvarande avisering men man måste aktivera den. I kontrollpanelen under Redigera alternativ kan man välja att få mail om man har ett nytt PM - eller, vilket jag själv föredrar - att få ett popupmeddelande när man har ett nytt PM. Aktiverar man den får man en popup när meddelandet kommer, och kan via popupen välja att läsa PM:et i ett nytt fönster.

Detta är klart mycket smidigare än att sitta och glutta på den lilla raden "privata meddelanden" här ovanför.
Svara med citat
  #2  
Gammal 2005-02-20, 14:33
Elisabets avatar
Elisabet Elisabet är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Umeå
Inlägg: 5 566
Standard Sv: Tips om PM-funktionen

Citat:
I kontrollpanelen under Redigera alternativ kan man välja att få mail om man har ett nytt PM - eller, vilket jag själv föredrar - att få ett popupmeddelande när man har ett nytt PM.
Jag valde först att få ett e-postmeddelande, men det visade sig snart att jag ibland redan hunnit läsa pm:et när jag såg mejlet - och då blev det ju bara irriterande. Men popupfönstret är suveränt!
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:13.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT