Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Rhodos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #21  
Gammal 2006-04-28, 08:31
Helena&Daniel Helena&Daniel är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2006
Ort: Uddevalla
Inlägg: 7
Standard Sv: Sunwing Resort, Kallithea

Citat:
Ursprungligen postat av IngelaE
Tänkte på omgivningen också. Runt Sunwing finns ju inga greker på gatan ens
Jag bor alltid i stan, greker överallt
Är ändå inte så intresserade av grekerna, på min semester vill jag ägna mig åt min älskade pojkvän, sol och bad och god mat!
Svara med citat
  #22  
Gammal 2006-04-28, 12:40
IngelaEs avatar
IngelaE IngelaE är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 89
Standard Sv: Sunwing Resort, Kallithea

Citat:
Ursprungligen postat av Helena&Daniel
Är ändå inte så intresserade av grekerna, på min semester vill jag ägna mig åt min älskade pojkvän, sol och bad och god mat!
Iofs , intresserad menade jag ju inte utan jag menade att när jag är utomlands så vill jag gärna träffa/se/prata med befolkningen också och inte med grannen hemma ...
Det är ju också tjusningen av att åka utomlands...
Svara med citat
  #23  
Gammal 2006-04-28, 12:49
Elisabets avatar
Elisabet Elisabet är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Umeå
Inlägg: 5 566
Standard Sv: Sunwing Resort, Kallithea

Att Helena&Daniel vill ägna sig åt varandra är ju lika naturligt och självklart som att du IngelaE som reser ensam vill ägna dig åt andra. Är det inte underbart att det finns något som passar oss alla och att vi får göra precis som vi vill utan att behöva bry oss om eller ha synpunkter på hur andra gör!
Svara med citat
  #24  
Gammal 2006-04-28, 19:26
Argyris Argyris är inte uppkopplad
 
Reg.datum: dec 2005
Ort: Skåne
Inlägg: 624
Standard Sv: Sunwing Resort, Kallithea

Hej,

har varit på Sunwing för 2 år sedan. Jag kan varmt rekommndera den lilla tavernan (i en husvagn) lite längre ner på stranden. Om dom har skall man beställa "radicia sallad" det är en grekisk specialitet, men jag tror det ej är säsong då.

/Nico
Svara med citat
  #25  
Gammal 2006-04-28, 21:49
Gita Gita är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2005
Ort: Järfälla
Inlägg: 1 429
Standard Sv: Sunwing Resort, Kallithea

Den lilla "Kantinan" - där köpte vi alltid vår lunchmat... ack ack, så trevligt...
Svara med citat
  #26  
Gammal 2006-04-29, 19:40
IngelaEs avatar
IngelaE IngelaE är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 89
Standard Sv: Sunwing Resort, Kallithea

Citat:
Ursprungligen postat av Elisabet
Att Helena&Daniel vill ägna sig åt varandra är ju lika naturligt och självklart som att du IngelaE som reser ensam vill ägna dig åt andra. Är det inte underbart att det finns något som passar oss alla och att vi får göra precis som vi vill utan att behöva bry oss om eller ha synpunkter på hur andra gör!
Samma sak när jag åker med vänner eller mina föräldrar...bor i stan för där finns det mest greker ,,,,
Hade ingen synpunkt, dom hade en fråga, några svarade, jag med...
Svara med citat
  #27  
Gammal 2006-05-29, 12:24
Jenny B Jenny B är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2006
Ort: Gävle
Inlägg: 1
Standard Sv: Sunwing Resort, Kallithea

Hej!
Jag tror att ni kommer att få det jätte bra. Hotellet är jåtte bra och personalen lika så. Som några påpekat finns det inte så jätte mycket affärer och restauranger runt om men det är lätt att ta sig in till Rhodos stad från Sunwing. Jag har sjäv varit på Rhodos ca 15 gånger under mina 27 levnads år och bott på Sunwing alla gånger. Jag älskar ön och människorna och 2001 åkte jag även ner och arbetade där under en säsong, då arbetade jag i restaurangen på Sunwing. I höstas var jag tillbaks igen för att hälsa på alla mina vänner där nere och för första gången, men absolut inte för sista gången, hade jag min 3-åriga dotter med mig. Jag tror att ni kommer att få det underbart där nere och jag är jätte avundsjuka på er att ni ska åka dit men det kanske blir en tripp på sensommaren för oss med.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:17.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT