Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna > Naxos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #21  
Gammal 2011-04-01, 20:43
Janériks avatar
Janérik Janérik är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Umeå
Inlägg: 2 086
Standard Sv: Det blev Naxos

Citat:
Ursprungligen postat av theresa Visa inlägg
Tack så mycket för väldigt bra information om hotellet, vi valde det för att det hade pool och priset var bra. Det står i beskrivningen att alla rum vetter mot poolen, stämmer detta? vi vill gärna ha utsikt över poolen
Jag har glömt att följa upp tråden.
Det finns åtminstone ett rum utan utsikt mot poolen, vi hade ett sådant rum, en halvtrappa ner. Vi valde detta rum för att det var väldigt smidigt för barnen och det dessutom är lite svalare nere. Poolen var ändå bara några steg borta och där fanns alltid lediga sittplatser.
En annan sak jag missade i förra inlägget är alla bagerier som finns i närheten. Vid busshållplatsen mot Agios Prokopios finns Rendez Vou (stavning?) som också finns inne i stan. Upp mot höger fanns ett annat bra bageri nära till och dessutom fanns åtminstone ett bageri en liten bit in mot centrum. Det finns 3-4 supermarket inom krypavstånd och den stora Supermarketen vid vägen till Ag Prok är bara en kort promenad borta.
Helt plötsligt kommer jag på att hotellet har ett fantastiskt läge fast det känns som det är mitt emellan allt annat.

Mvh Janérik
Svara med citat
  #22  
Gammal 2011-04-08, 21:48
theresa theresa är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2008
Ort: Karlstad
Inlägg: 763
Standard Sv: Det blev Naxos

Tack, känns skönt att veta att läget är bra, det aldrig fel att ha ett bageri nära till hands, gött att gå öpp på möra kvisten och köpa sej en nybakad fralla, sitta på balkongen med nybakat bröd fylld med Grekisk ost som smälter i munnen och veta att man har hela dagen framför sej i detta härliga land.

Kan man ha det bättre??....ok lite sol och ouzo under dagen går också hem..

Men jag kräver även lite till...jag vill ha utsikt över pool, så jag hoppas vi får pool utsikt
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:39.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT