|
|||
|
|||
Sv: Leros
Tack för snabba svar, det var Kavos jag menade, kände igen på bilder. Oh vad jag vill sitta på en balkong där och se ut över hamnen. Nu ska jag maila o kolla priser. Och kolla flyg till Kos. Det är så roligt o drömma o planera. Är det någon som vet hur lång tid färjan/båten tar från Kos. När vi var där åkte vi via Kalymnos och det känns inte helt nödvändigt.
Tack igen ebba-lotta |
|
|||
|
|||
Citat:
Om maten i Panteli är bland det bästa man kan få i övärlden så är nog Lakki bland det värsta man kan se i Grekland. Man skall dock inte låta sig förskräckas av detta utan ta till sig Leros och ge ön den chans den förtjänar. Tro mig, Leros vinner i längden. /pawik (Lerosåtervändare) |
|
||||
|
||||
Citat:
Måste tipsa om att flyga via Rhodos där det går många flyg. Vi hittade biljetter för 395 kr styck (enkel) i Augusti med fritidsresor! Sedan flög vi hem efter 4 veckor med Apollo från Santorini för 1900 kr. |
|
||||
|
||||
Kom och tänka på en annan sak, nära färje terminalen i Lakki ligger en badplats med en taverna på. Här kan man se när färjorna kommer in och ett perfekt ställe att sitta och vänta på. Tror att tavernan drivs med hjäp av sjukhusets patienter. Är det någon som har varit där?
|
|
|