Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Resa till Grekland

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
  #19  
Gammal 2010-05-13, 01:39
Enigmas avatar
Enigma Enigma är inte uppkopplad
 
Reg.datum: sep 2008
Ort: Östergötland
Inlägg: 405
Standard Sv: Grekiska krisen?

Citat:
Ursprungligen postat av Enigma Visa inlägg
Jag kan inte öppna länken. Det måste vara fel någonstans...
Jag kunde inte direkt öppna länken men jag öppnade först axiaplus.gr, senare klistrade länken som du skren och sedan öppnades den här sidan. Efter översättning till svenska låter den så här:

4 | 3 | 2010 17:07
24-timmars strejk i morgon i masstransport


I morgon handbromsen dra all kollektivtrafik, som anställda i dessa 24-timmars strejk meddelande som reaktion på den ekonomiska åtgärder som aviserades igår av regeringen.

I synnerhet kvar sysslolös på morgonen och 24 timmar alla bussar av volontärer, trådbussar, tunnelbana, upphävde Electric järnväg, spårväg och Suburban, och alla äga rum i morgon Tåg OSE.

24-timmars strejk ner och tekniska OECD.

Dessutom är kaos väntas förekomma i luften på grund av inblandning av flygledare att sluta fungera - 12 kl till 4 pm - förklara ADEDY, som praktiskt taget innebär att vid den tidpunkten inte kommer att göra några ganska flyg till och från grekiska flygplatser.

Av denna anledning är det de som har planerat att resa med flyg i morgon för att samverka med företag, eftersom de flygningar som kommer att påverkas före och efter stoppet.

Arbetstagare inom kollektivtrafiken lämnar möjligheten öppen för nya demonstrationer, samt stödja de åtgärder av regeringen leda bort S.S.E. under minst tre år och en drastisk sänkning av inkomsten.


Jag tror att den här artikel är gammal från 4 mars eftersom det står 4 3 2010 i början av artikeln.

Enigma
Svara med citat
 

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:22.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT