Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta > Chaniakusten

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2008-12-26, 19:56
Tittiyo Tittiyo är inte uppkopplad
 
Reg.datum: sep 2007
Inlägg: 21
Standard Då var det bokat - Agii Apostoli 2009!

Äntligen kom jag mig för att boka nästa resa till Agii Apostoli, denna lilla pärla! Vi åkte dit i år i början av september och av en lustig slump så kommer vi åka dit exakt samma datum nästa år! Fy 17 så vi längtar redan och vis av erfarenheten vet jag ju att det kommer gå fortare än vad vi tror, dessa 9 månader.

Vi förälskade oss verkligen i Agii Apostoli när vi var där, stränderna var perfekta för en barnfamilj, det var lätt att hitta matvaruaffärer och personalen var trevlig på hotellet (Anais Summerstar). Vi kikade på några andra ställen på Kreta, men ska sanningen fram var de aldrig ett alternativ. Vi kanske tar dem någon annan gång...

Vi kommer nog att ses här inne då och då under dessa 9 månader - och om det är någon annan som ska dit får ni gärna berätta!
Svara med citat
  #2  
Gammal 2008-12-26, 22:01
Luckys avatar
Lucky Lucky är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jun 2007
Ort: Holland
Inlägg: 369
Standard Sv: Då var det bokat - Agii Apostoli 2009!

Hej
Har aldrig bott dar men jag tittade pa hotellets hemsida

Oh vad jag blir avundsjuk, ser jattefint ut

Lycka till med ert val och hoppas Ni far det underbart
Svara med citat
  #3  
Gammal 2009-02-27, 15:35
Tittiyo Tittiyo är inte uppkopplad
 
Reg.datum: sep 2007
Inlägg: 21
Standard Sv: Då var det bokat - Agii Apostoli 2009!

Ja det är verkligen mysigt där!
Och vips så har två månader gått sedan jag bokade och våren börjar nalkas... Det känns som att tiden kommer rulla på fort fram till resan i september (förutom sista veckorna då man verkligen blir otålig)! Jag är verkligen så glad att vi fann Agii Apostoli!
Svara med citat
  #4  
Gammal 2009-03-03, 08:01
mia65mia mia65mia är inte uppkopplad
 
Reg.datum: okt 2007
Ort: Östersund
Inlägg: 35
Standard Sv: Då var det bokat - Agii Apostoli 2009!

Hej!
Vi åker också tillbaka till AA i år. Var där i slutet av maj/början av juni i fjol och blev väldigt förtjusta i byn och dess omgivningar. Det var första utlandsresan för min dotter, då 10 år, och stället var perfekt för oss. Nära till allt. Vi bodde på Flamingo och det var kanon. Poolen direkt utanför balkongen, stranden på behagligt avstånd, lagom blandning av vardag och turism.
Hade gärna åkt dit samma period i år men pga olika anledningar så blir det mitten på juni istället. Kan tänka mig att det är lite mer liv och rörelse då men det gör nog inte så mycket. Vissa saker/utflykter har vi redan gjort, nu väljer vi andra.
Det känns tryggt att komma tillbaka till ett ställe där man vet vart allting finns. God mat, bra stränder, OK supermarkets, transporter.
Jag har varit runt på många ställen under mina dagar men det här är första gången jag återvänder till exakt samma ställe och samma hotell. Många av våra vänner tycker vi är tokiga men..... vissa åker ju till Thailand gång på gång på gång.......... Jag väljer mycket hellre Kreta

Mia
Svara med citat
  #5  
Gammal 2009-05-28, 20:38
Jorgen Jorgen är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2006
Inlägg: 40
Standard Sv: Då var det bokat - Agii Apostoli 2009!

Snart är vi där
Summerstar 18 juni , 3 veckor
Barnen nu 13 och 8 älskar så som oss också Kreta
Skall bli härligt
Jörgen
Svara med citat
  #6  
Gammal 2009-05-29, 15:42
Maka Maka är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2009
Inlägg: 3
Standard Sv: Då var det bokat - Agii Apostoli 2009!

Vi åker oxå den 18 juni fast till Kato Daratso (strax intill).
Svara med citat
  #7  
Gammal 2009-08-17, 14:38
Tittiyo Tittiyo är inte uppkopplad
 
Reg.datum: sep 2007
Inlägg: 21
Standard Sv: Då var det bokat - Agii Apostoli 2009!

Ja då börjar det närma sig igen - och åter igen inser jag att tidpunkten (dvs september) kanske inte är den smartaste med tanke på alla smittor som drar igång nu.

Två barn i skola + varsitt jobb, det vete 17 om vi kommer lyckas ta oss iväg med tanke på bl.a svininfluensan som tydligen ska smitta så lätt. Suck, det skulle vara så skönt att kunna åka men hur goda är oddsen egentligen?!

Hela familjen längtar dock, så jag håller tummarna in i det sista..!
Svara med citat
  #8  
Gammal 2009-08-17, 18:41
sköterska sköterska är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2009
Inlägg: 7
Standard Sv: Då var det bokat - Agii Apostoli 2009!

Hej!
Tänk inte på svininfluensan. Jag -Vi( min syster o jag) reser till Agii Apostoli den 10 sept.Ska bo på Telchinia(hoppas det blir bra.)
Håller för fullt på att preparera mig inför resan. Har tydligen en infl. i höftkanten(trokanterit)Förskräcklig värk-svårt att gå, men det ska gå. Äter en dunderkur med Voltaren nu.
Ha det bra
Monika
Svara med citat
  #9  
Gammal 2009-12-15, 14:55
dellenwall dellenwall är inte uppkopplad
 
Reg.datum: nov 2005
Inlägg: 3
Standard Sv: Då var det bokat - Agii Apostoli 2009!

HEJ! det låter bra för vi är på väg att boka till Agia apostoli och hotell Flamingo.
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT