Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Joniska öarna > Zakynthos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2012-05-20, 11:11
frubrink frubrink är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2008
Ort: Upplands Väsby
Inlägg: 81
Standard Hotell Marlen

Hallå alla! Är det någon av er som bott eller ska bo på hotell Marlen i Kalamaki? Är intresserad av att få reda på hur hotellet är, ska vi ta halvpension eller finns det bra lunch/middags restauranger i närheten. Eftersom vi åker med barn bör det inte vara alltför långt att gå till restauranger annars tycker jag personligen att det är mysigast att få prova på lite olika var kväll. Tacksam för svar
Svara med citat
  #2  
Gammal 2012-08-08, 09:47
CeeBee CeeBee är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2006
Ort: Falun
Inlägg: 10
Standard Sv: Hotell Marlen

Ett sent svar tack vare att jag nyss (igår) kom hem från Zakynthos.
Vi bodde på Marelen och vi är helt nöjda med boendet.
Lungt område och väldigt nära stranden. Flygplanen väsnas ibland på dagtid men man vänjer sig. Men...jag skulle inte ta hel/halv
pension där möjligen frukost. Den absolut övervägande delen gäster är britter, som har olika aktiviteter på hotellet, som t.ex. Bingo, showaftnar, nostalgikvällar med mera det vill inte jag ha på min greklandssemester.

Marelen ligger bara 5-10 minuter från huvudgatan och där finns gott om restauranger. En del inkastare är dock ganska påträngande. Vi hittade två favoriter "Olive tree" och framför allt "Artemis". På Artemis blev vi goda vänner med den genuint trevliga personalen och åt majoriteten av våra middagar där. Nere vid stranden så finns det en taverna om man vill köpa sin lunch (vi brukar göra en liten matsäck).
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:00.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT