Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Resebrev

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #21  
Gammal 2012-11-07, 20:29
theresa theresa är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2008
Ort: Karlstad
Inlägg: 763
Standard Re: Sv: Min singelresa till Parga

Citat:
Ursprungligen postat av Netwolf Visa inlägg
Fantastiskt bra och personligt resebrev!!! Bravo!

Men framförallt var det JÄTTEROLIGT!

/Netwolf

Tack för fina ord jag var lite rädd när jag skulle göra mitt första resebrev eftersom jag har så lätt för att bli FÖR personlig....bra att det blev uppskattat
Svara med citat
  #22  
Gammal 2012-11-07, 20:44
Sunny12 Sunny12 är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran.
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 4 596
Standard Sv: Min singelresa till Parga

Vilka underbara bilder från Parga, så vackert!!

Speciellt den från balkongen från Sunrise house!

Har aldrig varit i PARGA men skulle gärna rest dit någongång, har själv rest mycket på egen hand och kände igen mig i mycket som du berättade, kul!

Visst är det stärkande att resa själv, man blir mer öppen för nya kontakter.

Sunny12
Svara med citat
  #23  
Gammal 2012-11-18, 22:25
theresa theresa är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2008
Ort: Karlstad
Inlägg: 763
Standard Re: Min singelresa till Parga

Tack jag är mycket stolt över den bilden...tyckte den blev väldigt lyckad eftersom jag ej har någon kamera, bara mobilen så var jag rädd att den ej kunde förmedla det jag kände och såg, men det gjorde den .

Ja man blir stärkt av att resa ensam, jag sa när jag kom hem att nu har jag gjort det, kommer aldrig göra det igen så kände jag då, jag var glad men kände mej ensam. Har nu förstått varför jag kände mej ensam, har inget med min ensam resa att göra......så nästa sommar ( om ekonomin tillåter ) så reser jag nog ensam igen, ser faktiskt fram emot det denna gång utan fruktan .
Svara med citat
  #24  
Gammal 2012-11-18, 22:48
Sunny12 Sunny12 är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran.
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 4 596
Standard Sv: Re: Min singelresa till Parga

Citat:
Ursprungligen postat av theresa Visa inlägg
Tack jag är mycket stolt över den bilden...tyckte den blev väldigt lyckad eftersom jag ej har någon kamera, bara mobilen så var jag rädd att den ej kunde förmedla det jag kände och såg, men det gjorde den .

Ja man blir stärkt av att resa ensam, jag sa när jag kom hem att nu har jag gjort det, kommer aldrig göra det igen så kände jag då, jag var glad men kände mej ensam. Har nu förstått varför jag kände mej ensam, har inget med min ensam resa att göra......så nästa sommar ( om ekonomin tillåter ) så reser jag nog ensam igen, ser faktiskt fram emot det denna gång utan fruktan .
Hej, Ja jag har också tagit en del bra bilder med min mobil-kamera tidigare, men när man skaffar en digitalkamera och börjar fota med den så ser man ju genast att resultatet blir klart mycket bättre!

Men roligt när bilden även kan bli bra med en mobilkamera!

Mvh Sunny

Svara med citat
  #25  
Gammal 2013-10-09, 12:25
inhas avatar
inha inha är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2005
Ort: Kungsängen
Inlägg: 371
Standard Sv: Min singelresa till Parga

Hej Theresa,

Läste precis ditt resebrev om din resa till Parga. Tiden har sprungit iväg snabbt sedan du var i Parga förra året. Inte förrän nu har jag läst ditt resebrev. Shame on me!

Jag kände igen mig i mycket, speciellt det här med att äta ensam om kvällarna och känslan inför själva resan när man är på väg. Tänk att man alltid oroar sig för att äta ensam om kvällarna. Varför gör man det egentligen? Man måste ju äta.

Att resa ensam har sina fördelar och sina nackdelar. Fördelarna är många, som tex att man bestämmer själv vart man vill bo, resa, göra etc. Nackdelarna har sin lista även dem, som tex att ingen att dela resan med och att inte ha sällis vid middagsbordet.

Din resa till Parga verkade vara en fantastisk resa. Och fina bilder tog du också. Kanske jag tar mig till Parga någon gång.
Svara med citat
  #26  
Gammal 2013-10-09, 19:40
theresa theresa är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2008
Ort: Karlstad
Inlägg: 763
Standard Sv: Min singelresa till Parga

Tack för bra respons tycker verkligen du ska ta en tur till Parga....jag ska tillbaka
Svara med citat
  #27  
Gammal 2016-02-09, 22:48
theresa theresa är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2008
Ort: Karlstad
Inlägg: 763
Standard Sv: Min singelresa till Parga

Nu svarar jag på mitt eget resebrev! . Men nu är det äntligen dags för mej att åter besöka mitt älskade Parga..... efter att dom senaste åren har besökt vackra öar som: Skopelos, Rhodos och Lesbos så ska jag äntligen tillbaka till Parga....
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:38.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT