Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Rhodos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2005-05-06, 23:10
Annelie Annelie är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2005
Inlägg: 9
Standard Boende I Rhodos stad

Hej

Jag och min familj (2 barn) landar på Rhodos och tänker därefter ta oss vidare till Karpathos. Är det någon som kan ge oss lite förslag på ett bra boende i Rhodso stad för en familj? Jag har sökt på nätet men det verkar lite trögt?
Förslag och tips på resrutt och dyl är också välkommet då detta är vår första Ö-luff.

Annelie
Svara med citat
  #2  
Gammal 2005-05-13, 16:24
thomas thomas är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2005
Inlägg: 58
Standard Sv: Boende I Rhodos stad

hej.
ett enkelt bra boende mitt inne i nya staden är Florida som ligger inne i ett kvarter i närheten av Dania. Förra året i september betala jag för ett dubbel rum ensam 20 eur natten med fläkt vattenkokare kylskåp och balkong.
Thomas
Svara med citat
  #3  
Gammal 2005-05-17, 20:08
Ewakis avatar
Ewaki Ewaki är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2005
Ort: Gävle
Inlägg: 114
Standard Sv: Boende I Rhodos stad

Hej!
Ett bra boende finns i Rhodos gamla stad, i en lite lugnare del där. Kristinas rum heter det. Fräscha rum med kylskåp, elplatta och fin dusch. Underbar utsikt mot hamnen om du bor på övervåningen. Rummen ligger på en liten grändstump som heter Klistenou (men den finns sällan med på kartan....)som ligger i slutet av den större gränden Pitagoras som utgår från turistgatan Sokratous. Trevligt värdpar där frun är svenska och mannen är grek.
Häls. Ewaki
Svara med citat
  #4  
Gammal 2005-05-17, 20:41
Mikke Mikke är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Lamberget-Kallsta.......
Inlägg: 2 198
Standard Sv: Boende I Rhodos stad

Hej!
Kanske Mango Rooms eller Bar som det ibland heter.....Dimitrios har sex rum på andra våningen i Gamla Stan.Fräscht och fint samt tämligen bilfritt med stort torg.Dom har har (snart) sex barn, varav en del finns på Mango, samt sex fina datorer.Kolla in annonsen på Kalimera, Rhodos och länken där.
Mvh,
Mikke
(KfK)
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:48.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT