Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Off Topic > Andra länder > Afrika

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2009-07-29, 18:57
sahars avatar
sahar sahar är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Göteborg
Inlägg: 175
Standard Hammamet

Det blir tyvärr ingen Greklandsresa för oss detta år, har hittat en super billig resa till Hammamet, Tunisien istället. Någon som varit där och kan berätta lite? Har sökt på internet och det står en del negativt om resmålet samt flygbolaget Nouvelair, vad tycker ni?
PS" Det ska bli en överraskning för mina barn, jag har inte sagt någonting till de, de ska veta först när vi är på Landvetters flygplats, de tror att vi ska åka till Stockholm"DS
Svara med citat
  #2  
Gammal 2009-10-07, 17:50
MIM MIM är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2009
Inlägg: 52
Standard Sv: Hammamet

Hej, har varit i Hammamet några gånger , då mest för att spela golf men kan även tänka mig att åka tillbaka som turist, för stranden är jättefin och det är mysigt med medinan, marknaden i gamla stan innanför muren. Det finns bra restauranger med god mat. Ett litet tips, håll ett öga på de små strandpojkarna som gärna distraherar med en liten blomma etc, och någon annan då kikar bak i din ev ryggsäck. Kommer troligen snart att åka tillbaka till Hammamet, vi brukar bo på på Apollos Sinbad. Trevlig resa ! /MIM
Svara med citat
  #3  
Gammal 2009-10-07, 18:11
Enigmas avatar
Enigma Enigma är inte uppkopplad
 
Reg.datum: sep 2008
Ort: Östergötland
Inlägg: 405
Standard Sv: Hammamet

Citat:
Ursprungligen postat av sahar Visa inlägg
Det blir tyvärr ingen Greklandsresa för oss detta år, har hittat en super billig resa till Hammamet, Tunisien istället. Någon som varit där och kan berätta lite? Har sökt på internet och det står en del negativt om resmålet samt flygbolaget Nouvelair, vad tycker ni?
PS" Det ska bli en överraskning för mina barn, jag har inte sagt någonting till de, de ska veta först när vi är på Landvetters flygplats, de tror att vi ska åka till Stockholm"DS
Tunisien är ett land med de mest envetna inkastarna. Akta dig för tjuvar i medinan och håll ögonen på dina barn. I övrigt är det ett land fullspäckad med mycket intressanta sevärdheter och många soldagar. Det är värd att besöka landet men man måste ha öppna ögon överallt. Åk gärna på utflykter.

Enigma
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:40.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT