Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2006-03-04, 01:48
martinifks avatar
martinifk martinifk är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2006
Ort: Uddevalla
Inlägg: 911
Standard Ögonblicket/en DU minns bäst efter resan?

Vilka speciella ögonblick minns man bäst efter en underbar resa till Grekland? För min del är ögonblicket då man stiger av från flygplanet väldigt oslagbart för då vet man vad som komma skall när man känner den varma härliga blåsten mot sitt ansikte som man inte känt sedan den förra Greklands-resan (om man åker när det är varmt förstås...) vilket jag än så länge bara gjort. Lukten av Grekland är bara helt underbar att känna!
Den torra och varma luften luktar så himmelskt gott blandat med diesel från alla bussar och matoset från alla underbara restauranger och tavernor det är också ett härligt ögonblick man minns från resan eftersom det är Grekland det! Och så är ju första doppet på resan också ett väldigt minnesvärt ögonblick- så klart! Tyvärr så minns jag hemfärden väldigt väl i efterhand och försöker att inte tänka på det ögonblicket så mycket om jag inte vill få små sorgsna tårar i ögonen

Det vore roligt om några mera Kalemerior ville dela med sig av deras personliga bästa ögonblick från deras Greklands-resa

mvh Martinifk (som snart ska gå och lägga sig....)

Senast redigerad av martinifk den 2006-03-04 klockan 01:51.
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:02.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT