Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta > Rethymnonkusten

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2010-03-24, 16:43
Ennamarita Ennamarita är inte uppkopplad
 
Reg.datum: nov 2005
Inlägg: 11
Standard Hotell Aristea

Hej! Har någon bott på Aristea i Retymnon? Är intresserad av att få veta om det finns något bageri, bra supermarkets och bra tavernor (=god grekisk mat till rimligt pris) i närheten. Hurdan är hotellet och personalen där? Åker till hotellet i maj och jag är mycket tacksam för svar på mina frågor samt för annan information. Tackar!
Svara med citat
  #2  
Gammal 2010-03-29, 18:28
nekjam nekjam är inte uppkopplad
 
Reg.datum: dec 2005
Ort: Sikeå
Inlägg: 433
Standard Sv: Hotell Aristea

Citat:
Ursprungligen postat av Ennamarita Visa inlägg
Hej! Har någon bott på Aristea i Retymnon? Är intresserad av att få veta om det finns något bageri, bra supermarkets och bra tavernor (=god grekisk mat till rimligt pris) i närheten. Hurdan är hotellet och personalen där? Åker till hotellet i maj och jag är mycket tacksam för svar på mina frågor samt för annan information. Tackar!
Var någonstans ligger hotell Aristea? Och vilken arrangör åker du med?
Svara med citat
  #3  
Gammal 2010-03-30, 05:17
Athanasia Athanasia är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Bandhagen
Inlägg: 2 732
Standard Sv: Hotell Aristea

Ligger borta i Missiria "systerhotell" till Melitti(Fritidsresor),har inte bott på hotellet men har varit där och hälsat på personalen,,ser fint ut,finns restauranger o markets i närheten.
Svara med citat
  #4  
Gammal 2010-03-30, 15:17
Ennamarita Ennamarita är inte uppkopplad
 
Reg.datum: nov 2005
Inlägg: 11
Standard Sv: Hotell Aristea

Hej! Vi åker från Uleåborg i Finland med Finnmatkat som hör till samma TUI konsern som Fritidsresor. På hotellen som TUI har brukar det vara resenärer från många olika länder, ifjol på Samos var det mest folk från Sverige och i bara några rum finländare. Eftersom vi har lika långt till flygplatsen i Leuleå som till Uleåborg tittade vi noga på utbudet även från Sverige. Hotell Mellitti var ett alternativ för oss men valet blev Aristea. Åker ner till Kreta om 1 månad, 2 veckor och 6 dagar. Resefebern stiger redan.
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:39.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT