Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna > Naxos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2012-06-24, 12:08
Junior Junior är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 4
Standard Panormos, hur dåligt är det?

Sambon och jag är jättesugna på att åka till Naxos igen i sommar och har tittat lite efter något hyffsat billigt men samtidigt centralt. Panormos är ju billigt och vi har förstått att det inte är världens frächaste hotell, men hur dåligt är det egentligen, någon som vet? Vi har gått förbi det när vi varit på Naxos innan och tyckte det såg hyffsat ut utifrån. Vi är definitivt inga hotellrum-sittare men man vill ju ändå att standarden ska vara human. Så någon som själv bott där som vill dela med sig?
Svara med citat
  #2  
Gammal 2012-06-24, 16:22
Frost Frost är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 23
Standard Sv: Panormos, hur dåligt är det?

Bodde där för två år sedan och det är helt okej! Läget är jättebra nära stranden och centrum och det ligger på en lugn gata utan någon biltrafik i närheten. Om man inte förväntar sig något extra och inte brukar sitta inne på hotellrummet så skulle jag inte tveka att boka. Det enda som störde mig var att städerskan lämnade balkongdörren lite öppen samt en lampa tänd precis utanför som lockade in mängder av mygg på mitt rum. Personalen på hotellet är vänliga men verkar inte prata med eller engagera sig överdrivet mycket i sina gäster, men sådant tycker i alla fall jag inte spelar så stor roll. Man åker ju ändå för att sola, bada och upptäcka ön
Svara med citat
  #3  
Gammal 2012-06-24, 19:18
Jatte Jatte är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 4
Standard Sv: Panormos, hur dåligt är det?

Har precis varit på Naxos. Har bott både inne i stan och ute i Agia Anna på ett supertrevligt pensionat som heter somethingelse. Härligt poolområde och nära till strande,mysiga rum med fina terasser. Många mysiga små restauranger vid havet med härlig utsikt över paros. Åker in med bussen till Naxos stad varannan kväll. Har aldrig bott bättre och billigare. Vi var där i mitten av jui och betalade 25 € för ett 2 resp 3 bädds rum. Gratis wi-fi.
Damen som förestår stället är jätte trevlig! Busshållplats precis utanför pensionatet. Rekommenderar det varmt!!!!
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:29.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT