Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Resa till Grekland

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #21  
Gammal 2007-06-15, 23:11
Briges avatar
Brige Brige är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Jättendal, norra Hälsingland
Inlägg: 288
Standard Sv: Öluffstart på Kreta?

Citat:
Ursprungligen postat av Elisabet Visa inlägg

Vet inte om jag inbillar mig, men jag tycker det verkar vara ovanligt många här i forumet i år som leter billiga biljetter så här sent för i sommar - men tyvärr är det nästan omöjligt att hitta något nu.
Nu ska jag inte protestera (bara lite då ) eftersom jag, nu i kväll, har bokat flyg till Athen för bara 103:-. Jodå, det är SANT Avresa 31/8. Inte kan jag avstå en liten höstluff under sådana omständigheter heller Hur var det nu? Får jag skriva namnet på flygbolaget? Om man bokar senast 17/6, alltså på söndag, finns BILLIGA resor att boka, att nyttjas t.o.m. 31/10.
Jag har dock inte kollat avgångar i juli eftersom jag vill åka senare.
SÅ, ni som söker. LYCKA TILL!!
//Brige

Svara med citat
  #22  
Gammal 2007-06-15, 23:47
Elisabets avatar
Elisabet Elisabet är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Umeå
Inlägg: 5 566
Standard Sv: Öluffstart på Kreta?

GRATTIS Brige till biljettfyndet
Jo jag såg att Sterling har kampanj nu igen med så billiga biljetter (fast skatter och avgifter fick du väl betala utöver de 103 kronorna?) Jag kollade som hastigast idag på hemresor och kunde inte hitta några billiga på hela hösten. Men det finns ju andra bolag så det ordnar sig säkerligen!

Det oroar mig liiite trots allt att de kör sådana här kampanjer med så korta mellanrum nu.. precis så här gjorde ju FlyMe ett par månader innan konkursen... Inte desto mindre köpte jag biljetter vid förra kampanjen för ett par veckor sedan, så jag kommer också billigt till Grekland i höst. OM Sterling finns då... OCH DET SÄGER VI ATT DE GÖR eller hur Brige
Svara med citat
  #23  
Gammal 2007-07-25, 15:37
Netwolfs avatar
Netwolf Netwolf är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2005
Ort: Göteborg
Inlägg: 11 698
Standard Sv: Öluffstart på Kreta?

Citat:
Ursprungligen postat av Elisabet Visa inlägg
Jag har ett tips för nästa år Om ni kan så bestäm er tidigare för att båtluffa och börja bevaka lågprisbolagens erbjudanden redan under hösten, så kommer ni troligen att hitta jättebilliga biljetter!
Precis vad vi gjorde förra hösten. Hittade billiga biljetter med avfärd i juni i år. Synd bara att det var med - FlyMe!

Nu löste det sig dock till det bästa ändå. Banken betalade pengarna åter och vi fick boka Apollo ticket och lite dyrare biljetter. Tänk alltså på att om man bokar lågprisbolag, så får man ha i bakskallen att de kan konka.

/Netwolf
Svara med citat
  #24  
Gammal 2007-07-25, 15:42
Elisabets avatar
Elisabet Elisabet är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Umeå
Inlägg: 5 566
Standard Sv: Öluffstart på Kreta?

Citat:
Ursprungligen postat av Netwolf Visa inlägg
Precis vad vi gjorde förra hösten. Hittade billiga biljetter med avfärd i juni i år. Synd bara att det var med - FlyMe!

Nu löste det sig dock till det bästa ändå. Banken betalade pengarna åter och vi fick boka Apollo ticket och lite dyrare biljetter. Tänk alltså på att om man bokar lågprisbolag, så får man ha i bakskallen att de kan konka.
Jag råkade ju ut för detsamma i våras - vilket fick till följd att risken gnager en aning i skallen som synes i inlägget ovan. Och nu kör de kampanj igen...
Svara med citat
  #25  
Gammal 2007-07-25, 16:00
Netwolfs avatar
Netwolf Netwolf är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2005
Ort: Göteborg
Inlägg: 11 698
Standard Sv: Öluffstart på Kreta?

Citat:
Ursprungligen postat av Elisabet Visa inlägg
Jag råkade ju ut för detsamma i våras - vilket fick till följd att risken gnager en aning i skallen som synes i inlägget ovan. Och nu kör de kampanj igen...
Kanske man ska kolla med banken först om de betalar igen om samma sak händer...
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT