Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2005-05-17, 16:17
Ingerp Ingerp är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2005
Ort: Stockholm norr
Inlägg: 108
Standard Economycarrentals- har någon testat?

Halloj!

17 juli åker vi till Thessaloniki och sitter just nu och kollar priser på hyrbil från flygplatsen.

Vi brukar oftast bara hugga en firma på orten vi bor men tänkte lyxa denna semester och hyra hela veckan . Är det någon som har provat länken på hemsidan här och hur fungerade det isåfall. Det är ju inte så kul om man står på flygplatsen och inte får någon bil.

Hoppas någon kan dela med sig av sina erfarenheter

Inger
Svara med citat
  #2  
Gammal 2005-05-17, 16:55
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin
 
Reg.datum: nov 2004
Ort: Karlskrona
Inlägg: 34 334
Standard Sv: Economycarrentals- har någon testat?

Citat:
Är det någon som har provat länken på hemsidan här och hur fungerade det isåfall. Det är ju inte så kul om man står på flygplatsen och inte får någon bil. Hoppas någon kan dela med sig av sina erfarenheter.
Hej Inger

Jag är ju lite part i målet så att säga, Economycarrentals ligger ju på Kalimera. Men via de kontakter jag har haft med dem kan jag bara säga att de verkar oerhört seriösa och nogranna. Företaget drivs delvis av en svenska som heter Margareta. Känns det osäkert kan du ju alltid skicka ett mejl på svenska och fråga efter Margareta.
Svara med citat
  #3  
Gammal 2005-05-17, 18:51
epiros epiros är inte uppkopplad
Avstängd
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 900
Standard Sv: Economycarrentals- har någon testat?

Citat:
Ursprungligen postat av Ingerp
Halloj!

17 juli åker vi till Thessaloniki och sitter just nu och kollar priser på hyrbil från flygplatsen.

Vi brukar oftast bara hugga en firma på orten vi bor men tänkte lyxa denna semester och hyra hela veckan . Är det någon som har provat länken på hemsidan här och hur fungerade det isåfall. Det är ju inte så kul om man står på flygplatsen och inte får någon bil.

Hoppas någon kan dela med sig av sina erfarenheter

Inger
Vad jag har förstått så arbetar företaget i samarbete med biluthyrnings-
firmor i flera olika länder i Europa. Hade de inte varit seriösa och skött sina åtaganden hade de säkert inte blivit långlivade i branschen. Därför känner jag ingen oro för att det inte skulle fungera.

epiros
Svara med citat
  #4  
Gammal 2005-05-21, 21:06
Ingerp Ingerp är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2005
Ort: Stockholm norr
Inlägg: 108
Standard Sv: Economycarrentals- har någon testat?

Hej igen!

Tack för svaren!

Nu är bilen bokad och klar! Jag tror säkert att det blir bra, men med ett så fantastiskt forum och med min nyfikenhet var jag bara tvungen att kolla först.

Inger
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:31.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT