Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna > Småkykladerna

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #21  
Gammal 2010-08-07, 12:59
Monica Ps avatar
Monica P Monica P är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2007
Ort: Kalymnos, Grekland
Inlägg: 5 355
Standard Sv: villa maria vekri...

Varför skulle mina pengar vara viktigare än deras - det är dessutom deras levebröd.

/Ofelia[/quote]

Jag tycker att du har en poäng där. Om det inte är ett oförskämt pris för den standard som erbjuds.
Svara med citat
  #22  
Gammal 2010-08-09, 11:19
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin
 
Reg.datum: nov 2004
Ort: Karlskrona
Inlägg: 34 334
Standard Sv: villa maria vekri...

Citat:
Ursprungligen postat av ofelia Visa inlägg
Om man tycker att man får det man betalar för är väl inget boende för dyrt oavsett vad det kostar?!
Håller helt och hållet med dig. Vi tänker i termerna prisvärt eller inte prisvärt, i stället för dyrt eller billigt. När vi var på Ios i somras betalade vi 50 € natten, stället som låg under oss tog 25 € natten. Stället vi bodde på var mer prisvärt än det "billiga".
Svara med citat
  #23  
Gammal 2010-11-15, 16:48
miamarre miamarre är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: apr 2008
Ort: Höllviken
Inlägg: 25
Standard Sv: villa maria vekri...

Citat:
Ursprungligen postat av j-lem Visa inlägg
jag fattar att folk tycker det låter dyrt med det priset vi betalat. men som sagt, vi var ett stort sällskap och valde att förboka just av den anledningen. sen skiljde det i pris mellan juni och juli. därav var dom 2 första dagarna billigare. detta visste vi redan när vi bokade, så det kom inte som nån överraskning.

angående det trevliga bemötande, så är det inte ofta vi har haft turen att bli bemötta på det viset vi blev. då ska man ändå ha i beräkningarna att jag och min familj har besökt 18 olika grekiska öar genom åren!!

hade jag däremot enbart rest med min fru och dotter, så hade jag inte förbokat nånting och bokat allting på plats. då är man ju i lite bättre läge att förhandla om priset.

i det stora hela så vart vi jättenöjda med våran vistelse på villa maria vekri och jag rekommenderar verkligen det till andra. sen om man kan deala till sig ett bättre pris, så grattis!!
ha de gött alla greklands älskare där ute!!
bara ca 1 år kvar till nästa semester...:-)
Jani från ett somrigt göteborg!!

Vi skall till Koufonisi för första gången i sept 2011, blivit intresserad av hotellet ni bodde på. Ligger det nära stränder/byn?
/Marie
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:21.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT