Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Kos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #41  
Gammal 2014-06-10, 19:24
aris4s avatar
aris4 aris4 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: okt 2005
Ort: Örebro
Inlägg: 200
Standard Sv: Vad bör man inte missa på Kos?



Hej Lena!!


Nu blev det min tur att vara sen med inlägg. Har nu varit hemma en och en halv vecka och jag längtar redan tillbaka .
Jag hyrde moppe som vanligt och for runt lite överallt. Var ut till Plaka och fotade påfåglarna och katterna. Ska se om jag kan få in bilder lite senare. Har dom inte här just nu. Jag Zia och hälsade på bekanta och förstås in till stan där jag sov över emellanåt . Solat och badat har ju också gjorts men första veckan var så där i vädret och ganska kalla kvällar. Sen blev det bättre


Det blev en hel del besök på Traditional, bor ju nära dom och lätt att få internet plus att jag gillar familjen väldigt mycket , för att inte tala om den goda maten, Zacharias är bäst .


Återkommer med bilder framöver. Ha det gott och vi hörs!!! // Kram Sanna
Svara med citat
  #42  
Gammal 2014-06-11, 08:51
nickelena nickelena är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2009
Ort: Lysvik
Inlägg: 893
Standard Sv: Vad bör man inte missa på Kos?

Gôtt å höra! Här råder fortfarande byggkaos... Längtar faktiskt tillbaka till påskveckan på Kos. Men nästa vecka väntar Kroatien. Det ska bli spännande. Men vi har upptäckt att vi alltid jämför alla resmål, med hur gôtt vi har det i Grekland.
Ha det fint!
Lena
Svara med citat
  #43  
Gammal 2014-08-02, 19:20
aris4s avatar
aris4 aris4 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: okt 2005
Ort: Örebro
Inlägg: 200
Standard Sv: Vad bör man inte missa på Kos?

Hej Lena!!

Hoppas allt är bra , nu har vi ju haft himla fin sommar här hemma oxå men det är ändå inte detsamma för min del, saknar Kos i alla fall

Ska åka ner i oktober igen men inte så många dagar som sist. Tycker det är jätteskönt då, lagomt varmt men kan vara lite kalla blåsiga kvällar. Vad gör väl det

Hälsningar Sanna!!!
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:05.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT