Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Kos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #21  
Gammal 2011-12-19, 22:10
KRs avatar
KR KR är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 1 767
Standard Sv: Flyttar till Kos

Jag önskar verkligen er all lycka med Kos flytten.
Det är inte utan att jag blir inspirerad.
//
KR
Svara med citat
  #22  
Gammal 2011-12-20, 19:00
Yannas avatar
Yanna Yanna är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2007
Ort: Rethymno, Kreta
Inlägg: 1 846
Standard Sv: Flyttar till Kos

Citat:
Ursprungligen postat av Kalimera Visa inlägg
Det är så kul med människor som förverkligar sina drömmar!
Javisst är det så! Det är helt underbart att förverkliga sina drömmar! Lycka till med passionärslivet på Kos, Evakarin!

Yanna - passionär i Rethymno, Kreta
Svara med citat
  #23  
Gammal 2011-12-20, 19:28
aris4s avatar
aris4 aris4 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: okt 2005
Ort: Örebro
Inlägg: 200
Standard Sv: Flyttar till Kos

Hej EvaKarin!
Oh va roligt att höra att ni flyttar till Kos och jag önskar er lycka till!! Denna underbara ö med alla goa människor och mysiga ställen.
Lova att uppdatera oss hur ni har det. Var bor ni nånstans? Kanske vi har möjlighet att träffas nästa gång jag kommer.
Tyvärr blev det inget alls under 2011, jag som brukar vara där 2 ggr per år annars. Så nästa gång jag kommer blir det 30:e gången för mig inkl. 3 månader som jag själv bodde där -88, min bästa tid

Jag passar på att önska er alla en God Jul och Ett Gott Nytt År och tack Janne för en bra och alltid trevlig hemsida. Har dessvärre varit lite dålig med att besöka den på sistone.
Julkram från Suzanna
Svara med citat
  #24  
Gammal 2011-12-20, 23:07
Evakarin Evakarin är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Iraklis, Kos
Inlägg: 16
Standard Sv: Flyttar till Kos

Citat:
Ursprungligen postat av aris4 Visa inlägg
Hej EvaKarin!
Oh va roligt att höra att ni flyttar till Kos och jag önskar er lycka till!! Denna underbara ö med alla goa människor och mysiga ställen.
Lova att uppdatera oss hur ni har det. Var bor ni nånstans? Kanske vi har möjlighet att träffas nästa gång jag kommer.
Tyvärr blev det inget alls under 2011, jag som brukar vara där 2 ggr per år annars. Så nästa gång jag kommer blir det 30:e gången för mig inkl. 3 månader som jag själv bodde där -88, min bästa tid

Jag passar på att önska er alla en God Jul och Ett Gott Nytt År och tack Janne för en bra och alltid trevlig hemsida. Har dessvärre varit lite dålig med att besöka den på sistone.
Julkram från Suzanna
Vi kommer att bo i Iraklis ca 3 km från Kos stad. Hoppas att du firar 30:e gången på kos i sommar. Hör av dig så kan vi säkert ses. Så fort jag kommer på plats så ska jag blogga om vårt liv på Kos så mycket jag orkar. Just nu så går alla dagar åt till att packa, städa och packa om för det får inte plats osv. Mitt i allt detta så är det visst jul, samt att både maken och sonen har födelsedagar. God jul och gott nytt till alla
Svara med citat
  #25  
Gammal 2011-12-21, 08:33
aris4s avatar
aris4 aris4 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: okt 2005
Ort: Örebro
Inlägg: 200
Standard Sv: Flyttar till Kos

Kalimera!
Låter jättebra och det ska bli spännande att få läsa sen när ni kommit iordning.

Ha en trevlig resa och vi ses och hörs!
GOD JUL !!!
Svara med citat
  #26  
Gammal 2012-06-13, 13:39
Micchaela Micchaela är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 2
Standard Sv: Flyttar till Kos

Vad härligt att förverkliga sina drömmar!! Kos är min absoluta favoritö också, det finns så mycket mer än festande som många förknippar den med! Det är min dröm att ha ett litet hus eller lägenhet där
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:23.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT