Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Egeiska öarna & Sporaderna > Skopelos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2010-11-14, 21:53
elisabethk elisabethk är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jun 2007
Ort: Sundsvall
Inlägg: 340
Standard Ionia

Hej!
Någon som bott på hotell Ionia i Skopelos? Tacksam om ni i så fall kan dela med er om hur det var. Jag vet vart hotellet ligger men vill gärna veta hur det var att bo där, hur var rummen osv.
mvh
ElisabethK
Svara med citat
  #2  
Gammal 2011-03-14, 17:34
Sandra_Pettersson Sandra_Pettersson är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Norrköping
Inlägg: 18
Standard Sv: Ionia

hej! jag har inte bott på ionia innan men har bokat resa dit nu i augusti, ska bli så kul! även jag är tacksam för svar om ionia

/Sandra
Svara med citat
  #3  
Gammal 2011-03-15, 21:59
linald linald är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 2
Standard Sv: Ionia

Hej! Vi var där förra året och trivdes rätt bra. Det är trevligt och bra beläget men lite trist frukost och stenhårda sängar. Normalstora rum med normalstort badrum men ett gigantiskt tvättställ som tog upp mesta platsen :-)
/jenny
Svara med citat
  #4  
Gammal 2011-04-21, 23:20
Eva64 Eva64 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2009
Inlägg: 422
Standard Sv: Ionia

Vi bodde på Ionia förra året. Det var tänkt att vi skulle åka hela familjen dvs fyra stycken men det blev tyvärr bara tre. Vi hade bokat två rum och fick behålla båda. Det ena rummet var ett trebäddsrum med en pytteliten balkong. Där hade vi inte fått plats att sitta alla tre. På det andra rummet var balkongen liten men helt ok. Läget är bra, dock ingen havsutsikt men det vet ni nog redan. Ja, handfaten var gigantiska! Man behövde inte oroa sig för att falla av toaletten precis för det hade inte gått. Skiathos är en underbar ö, ni får säkert en toppensemester!
Svara med citat
  #5  
Gammal 2011-04-21, 23:40
linald linald är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 2
Standard Sv: Ionia

Vi återvänder till Ionia i juni i år. Jag ville nog faktiskt prova något annat hotell p.g.a. de hårda sängarna men min sambo trivdes så bra där att jag inte lyckades övertala honom. Men som jag skrev tidigare, i det stora hela är det ett bra hotell
Svara med citat
  #6  
Gammal 2011-06-13, 11:48
gunsan52 gunsan52 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2009
Inlägg: 60
Standard Sv: Ionia

Kom hem från Skopelos/Alonissos i lördags. Bodde på Ionia hotell, mkt trevlig personal, Alexandra i receptionen är fantastisk, hjälper till med allt möjligt. Poolområdet är mysigt och läget är jättebra. Kanske lite hårda sängar och lite tråkig frukost, men i det stora hela bra.
Svara med citat
  #7  
Gammal 2011-09-16, 17:29
Sandra_Pettersson Sandra_Pettersson är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Norrköping
Inlägg: 18
Standard Sv: Ionia

Ionia är ett jättemsyigt hotell som ligger mitt i skopelos stad., det tar ungefär 3 minuter att gå ner till hamnen och alla tavernor, och vägen ner från hotellet är jättemysig! En liten smal gränd med massa småbutiker längs sidorna. Poolen är bra och det finns en liten poolbar oxå där man kan sätta sig och ta en drink och bara njuta. Som någon nämnt tidigare så är sängarna ganska hårda men det är inget som störde oss iaf, frukosten är väldigt enkel men god. Kan rekommendera det här hotellet, men framför allt Skopelos!
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:29.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT