Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Kos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #41  
Gammal 2005-11-16, 10:17
Inge Inge är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: apr 2005
Inlägg: 304
Standard Sv: Kos 2006

Citat:
Ursprungligen postat av Marit
I år har jeg løst det hele med at 3-ukersturen allerede er bestilt (flybilletten gjennom Ving) Har sett at det for neste sommer fortsatt er ledige 3-ukersturer, noe det ikke var hos Ving i fjor på denne tiden (men det løste seg etter en telefon til dem).

Håper mange fortsetter å reise til Kos og at stor etterspørsel vil føre til at de setter inn et større fly (som de har hatt tidligere sesonger).

Gleder jeg meg? Gjett!!
Hyggelig for deg. Der ser du, alle kommunikasjonsformer må prøves.
Svara med citat
  #42  
Gammal 2005-12-07, 10:20
ragnhild ragnhild är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: gjøvik
Inlägg: 106
Standard Sv: Kos 2006

Nå har jeg lest alle innleggene på denne lenken og bevare meg vel for et stress-nivå det var i starten.
Nå er det meste på plass ser det ut til. Og godt er det.
Flott at også Norwegian starter flyvninger til Kos. På neste års første tur kommer vi til å bruke både Apollo og Norwegian.
Svara med citat
  #43  
Gammal 2005-12-07, 12:54
kirtor kirtor är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 766
Standard Sv: Kos 2006

Citat:
Ursprungligen postat av ragnhild
Nå har jeg lest alle innleggene på denne lenken og bevare meg vel for et stress-nivå det var i starten.
Nå er det meste på plass ser det ut til. Og godt er det.
Flott at også Norwegian starter flyvninger til Kos. På neste års første tur kommer vi til å bruke både Apollo og Norwegian.
Stor sett utsolgt allerede til Kos med Norwegian i sommer.Mange som vil til deilige Hellas.
Svara med citat
  #44  
Gammal 2005-12-07, 13:17
xristina xristina är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 454
Standard Sv: Kos 2006

Citat:
Ursprungligen postat av ragnhild
Nå har jeg lest alle innleggene på denne lenken og bevare meg vel for et stress-nivå det var i starten.
Nå er det meste på plass ser det ut til. Og godt er det.
Flott at også Norwegian starter flyvninger til Kos. På neste års første tur kommer vi til å bruke både Apollo og Norwegian.
Men kjære Ragnhild, det er jo ikke noe rart at vi var stresset, for vi hadde jo hørt rykter om at vi ikke fikk fly direkte til Kos. Og du kjenner jo meg, det hadde jo vært nærmest katastrofalt!!! Men nå er det i orden... Og vi skal på Plaza!
Svara med citat
  #45  
Gammal 2005-12-07, 13:43
Marits avatar
Marit Marit är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2005
Ort: Oslo
Inlägg: 65
Standard Sv: Kos 2006

Synd at Norwegian ikke flyr til Kos hele sesongen, men hvis det begynner å bli fullt allerede så kan det jo hende de forlenger "sin sesong" til Kos også. På sine flyvninger til Rhodos bebynner de i mai og avslutter i oktober. Jeg ville absolutt ha valgt Norwegian om de hadde en lengre sesong til Kos (hvorfor ikke fly tidligere - jo, et ønske om å dra når jeg drar og at mange kjente reiser på den tiden jeg drar til Kos). Men det positive er vel at en kan ta seg råd til flere turer til Kos i løpet av sommeren . (Eneste negative er vel flytidene, men det kan en vel alltids leve med).
Svara med citat
  #46  
Gammal 2005-12-08, 08:21
ragnhild ragnhild är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: gjøvik
Inlägg: 106
Standard Sv: Kos 2006

Jeg er helt enig Kristin, det hadde vært mere komplisert å komme seg dit til hvis alle selskapene hadde skippet Kos. Men man må jo alltid ha en plan B.
Det vil jo alltid gå fly til både Rhodos og Athen. Og ja, jeg vil også være med til Plaza. Kyllingsouvlaki-mums.............................
Men nå kommer et nytt selskap på banen.
Jeg venter med å bestille september-tur og håper at Marits ønske slår til.
Svara med citat
  #47  
Gammal 2006-04-12, 21:15
91ans avatar
91an 91an är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2005
Ort: Asmundtorp
Inlägg: 48
Standard Sv: Kos 2006

Hej påer alla Kalimeravänner.
Nästa vecka bär det av till Rhodos och Kos. Till den Grekiska påsken.
Apollo har resor till Kos, fast vi får resa från Köpenhamn, men vad gör det.Vi bor en timmes tågfärd ifrån Köpenhamn.
Xristina, du åker väl till Kos i Maj som vanligt?
Vi återvänder sen till hösten för att avsluta sommaren på vårt favoritställe på Kos (Kefalos).

91an
Svara med citat
  #48  
Gammal 2006-05-13, 23:46
91ans avatar
91an 91an är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2005
Ort: Asmundtorp
Inlägg: 48
Standard Sv: Kos 2006

Hej alla resglada vänner.
Ja då har vi varit nere och hälsat på våra vänner på Rhodos och Kos.
Det var lite märkligt i den lilla byn Kefalos, allting var stängt. Men det sprudlade av liv ändå, alla höll på att måla och göra fint.
Och det roliga var att alla hade tid att sitta ner och ta en kopp kaffe tillsammans med oss. Vi blev bjudna på kaffe nästan överallt.Så dagarna i Kefalos bestod av kaffedrickande och påskkakor.
Vi har just bokat nästa resa till Kos.
Vi åker den 3/9 via Rhodos. Nu har vi provat de hållet och det fungerade jättebra. Dessutom sparar vi 1500 per man.

91an
Svara med citat
  #49  
Gammal 2006-05-20, 11:20
ragnhild ragnhild är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: gjøvik
Inlägg: 106
Standard Sv: Kos 2006

Dere kjøper ikke en reise til Kos via Rhodos bare for å spare penger?
Svara med citat
  #50  
Gammal 2006-05-20, 11:52
Ias avatar
Ia Ia är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Lier, Norge
Inlägg: 1 158
Standard Sv: Kos 2006

Hvorfor ikke ??? Det er ikke alle som har såå tjukk lommebok.
Om man er to eller som oss tre, så er det da snakk om mange tusen kroner, 4500 for våres del... og det kan man jo KOSe seg masse for. ( Det er vel så at man for de lappene kan få en tur ekstra )Turen over til Kos med båt er jo heller ikke lange biten.


Ia
Svara med citat
  #51  
Gammal 2006-05-21, 14:07
91ans avatar
91an 91an är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2005
Ort: Asmundtorp
Inlägg: 48
Standard Sv: Kos 2006

Citat:
Ursprungligen postat av ragnhild
Dere kjøper ikke en reise til Kos via Rhodos bare for å spare penger?
Varför inte? 3000 sek är nästan lika mycket som det kostar att hyra en bil på Kos i 14 dagar. Sen har vi lyckats att skaffa lite vänner på Rhodos också, så vi passar på att hälsa på dessa innan vi åker vidare. På så vis blir det en liten nöjesresa också. Oss passar det bra, andra passar det kanske mindre bra. Har man semester har man ingen brådska, det går åt en halv dag på dit resan och en halv dag på hemresan. Men då passar vi på att besöka de 2 vänner vi har på Rhodos.

91an
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:56.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT