Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna > Paros & Antiparos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2011-06-17, 10:37
SteffTee SteffTee är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2006
Ort: Sigtuna
Inlägg: 720
Standard Anti juni 2011

Årets Anti-semester började i måndags och man har återigen hamnat i det lugna behagliga semstertempo som råder här.
Som vanligt vill jag gärna dela med mig av lite dagsaktuell information till er alla så om det är några allmäna frågor ni har om Anti så är det bara att köra på.
Jag är ingen speciallist på specifika pensionat/hotell men att den allmäna standarden är hög är nog känt. Restauranger och tavernor finns det massor av och om man utgår från den bilfria huvudgatan så finner man snabbt sina egna favoriter.
Badställen finns på båda sidor byn, både naket eller påklätt erbjuds och hyr man fordon tar man sig snabbt till Stillwater, Soros eller Ag Georgios.

Nytt för i år är en liten snabb båtrackare ((Antiparos Speedline) som går direkt från Parikia. 20 min (!!??) tar överfarten och kvällsavgången 20.30 väntar på HighSpeed från Pireus. Även senare avgång finns som väntar på Blue Star när de ankommer vid 2130-2200.

I övrigt är solen het och vinden svalkar. Vattnet är uppfriskande och kvällarna ljumma.

Jag tittar in här då och då och är det då några spörsmål ska jag försöka besvara dem

Yassas!

Senast redigerad av SteffTee den 2011-06-17 klockan 10:42.
Svara med citat
  #2  
Gammal 2011-06-17, 16:26
MickeKöpings avatar
MickeKöping MickeKöping är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2009
Ort: Köping
Inlägg: 1 117
Standard Sv: Anti juni 2011

Skönt att höra att allt är som det ska vara
Vi syns på torget om två veckor
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:17.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT