Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Joniska öarna > Zakynthos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2008-04-27, 23:28
Stinaaa Stinaaa är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jun 2007
Inlägg: 1
Standard Zakynthos i maj

Vi har lyckats klämma in en resa till Zakynthos den 16 maj i en vecka och är lite lur på hur vädret är där då?! Jag kan tycka att det känns lite väl tidigt eller har jag fel?! Någon som har några erfarenheter från Zakynthos i maj?

/Kristina
Svara med citat
  #2  
Gammal 2008-04-28, 08:50
Nickas avatar
Nicka Nicka är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2007
Inlägg: 161
Standard Sv: Zakynthos i maj

Hej!

Jag har inte varit på Zakynthos i maj men däremot på Lefkas(ligger ju i samma ö grupp). När vi var där i maj för några år sedan hade vi bra väder. Mina svärföräldrar har varit på Lefkas sedan den 13 april och de har haft mestadels sol och värme. Havet är ju inte så varmt än, men naturen är ju väldigt vacker vid den här tiden på året. Ni kommer säkert att få en härlig semester.

nicka
Svara med citat
  #3  
Gammal 2008-04-29, 12:00
linoula linoula är inte uppkopplad
 
Reg.datum: okt 2007
Inlägg: 20
Standard Sv: Zakynthos i maj

Jag har varit pa Zakynthos i maj flera ar och vanligtvis har vi sol o varme da. Dock lite kyligt pa kvallar o natter sa jag skulle foresla att ni tar med er nagra varma trojor oxa.Skulle ni ha otur kan det vara en regndag el 2. Maj manad kan vara lite lurig men forhoppningsvis slipper ni det. Men som sagt innan sa ar det den basta tiden att aka med tanke pa naturen, allt ar gront o det blommar overallt! Jattevackert!
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:32.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT