Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Joniska öarna > Zakynthos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2007-08-05, 12:05
papillon papillon är inte uppkopplad
 
Reg.datum: aug 2007
Inlägg: 4
Standard Restaurang The Waves

Jag måste slå ett extra slag för denna otroliga restaurang som ligger precis vid havet i Argassi på Zakynthos. Vilken underbar personal och mat, kan inte med ord förklara hur bra de är. Maten, servicen, utsikten, musiken ja allt är i toppklass, har aldrig upplevt något liknande. Om ni ska resa dit så måste ni besöka detta ställe sedan vill ni med säkerhet inte gå någon annanstans. Som greklandsälskare vet ni att det brukar finnas inkastare vid varje matställe men inte här det behövs inte. Utsikten är magnefik på dag o natt o musiken de spelar är varierande allt från soft till lite popigare. Servitörerna Giorgo & Yillias är mitt betyg 10 av 10 möjliga de gör allt för att du ska trivas o må bra , chefen Denny o alla de andra har alltid ett leende på läpparna . Som sammanfattning för detta ställe kan jag bara säga WOOOOOW
Svara med citat
  #2  
Gammal 2007-08-06, 21:54
sandra&frajda sandra&frajda är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2007
Inlägg: 11
Standard Sv: Restaurang The Waves

jag och min kompis var där i två veckor, sista veckan åt vi bara på the waves, god mat, schysst ställe och trevliga anställda, det är även dom som har hand om solstolarna på morgonen, och dom var huur trevliga som helst, dom reserverade dom bästa platserna åt oss längst fram varje morgon.
toppen killar
Svara med citat
  #3  
Gammal 2007-08-08, 12:42
papillon papillon är inte uppkopplad
 
Reg.datum: aug 2007
Inlägg: 4
Standard Sv: Restaurang The Waves

Hej Sandra o Frajda!
Ja nog e dom schyssta alltid, de reserverade de solstolarna till oss också varje dag o servicen från dem var outstanding alltid ett leende på deras läppar . Vi var där tyvärr bara en vecka o vi saknar dem så mycke. Tänk om alla restauranger hade det de har så skulle de va roligt att gå ut o äta de har kycke att lära av denna restaurang. Tack för svaret Annelie .
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:18.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT