Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna > Folegandros

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #21  
Gammal 2008-08-20, 20:48
Maeta Maeta är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 51
Standard Sv: Mera Folegandros!

Tack för svar.
Det skall bli spännande att se var vi hamnar. Folegandros blir det säkert då om vi får ett flyg till Santorini.

Jag blir dock så nyfiken på bilder-na. Jag ser bara en bild i ditt inlägg Siri. Får upp den på skylten. Var gömmer sig de andra?

Hälsningar
Maeta
Svara med citat
  #22  
Gammal 2008-08-20, 21:31
Siri As avatar
Siri A Siri A är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2007
Inlägg: 1 648
Standard Sv: Mera Folegandros!

Citat:
Ursprungligen postat av Maeta Visa inlägg
Jag blir dock så nyfiken på bilder-na. Jag ser bara en bild i ditt inlägg Siri. Får upp den på skylten. Var gömmer sig de andra?
Oj. Jag ser alla bilder, konstigt att inte du gör det...

Tyvärr vet jag inte vad du kan göra, men om det inte löser sig kan du skicka ett PM med din e-post så skickar jag bilderna till dig.
Svara med citat
  #23  
Gammal 2008-08-20, 21:43
Eva Ls avatar
Eva L Eva L är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 8 008
Standard Sv: Mera Folegandros!

Tillgången på bostäder i september tror jag motsvarar tillgången i juni. När jag kom till Chora förra året några dagar in i juni en vardag var vissa boenden i Chora fulla och andra halvtomma. Mina nyfunna vänner tog sig ett rum på Fata Morgana men det var lite för dyrt för min resebudget. Ampelos var fullt medan Kallisti såg väldigt tomt ut. Jag gick in på Evgenia som var helt fullt den första natten men då fick jag ett rum på deras andra hotell Aegeo där det fanns några få lediga rum. Stannade där hela min vistelse på ön som blev 9 dagar. Mycket fint och välskött boende med perfekt städning. Jag bodde i markplan och hade egen uteplats med en låg stenmur runt. Vackra växter fanns på hela hotellområdet och på min uteplats växte ett olivträd.

Första helgen kom det grekiska familjder från Aten så då blev stället helt fullt.
När vi ett tiotal turister anlände till ön fanns det inga rumsraggare från Chora så vi var några som tog lokalbussen upp och parkerade bagaget på turistinformationen medan vi letade rum.

Eva
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:48.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT