Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Kalymnos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #21  
Gammal 2017-11-07, 10:51
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin
 
Reg.datum: nov 2004
Ort: Karlskrona
Inlägg: 34 310
Standard Sv: Re: Kalymnos Village

Citat:
Ursprungligen postat av giggsan Visa inlägg
Hur är stranden precis nedanför hotellet? Har hört att badskor rekommenderas i myrties/massouri men på bilder ser stranden fin ut?
Kan inte tänka mig att det behövs badskor. Beror kanske på hur känslig man är, men jag skulle inte ha det.

Här är två större bilder på stränderna.

Massouri.

Myrties.
Svara med citat
  #22  
Gammal 2017-11-12, 12:18
giggsan giggsan är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2013
Ort: Skogås
Inlägg: 318
Standard Re: Kalymnos Village

Janne tack
Aldrig behövt badskor innan men då jag läst flera som rekommenderat det blev jag orolig hehe.

Men på bilderna ser det ju rätt stenfritt ut
Svara med citat
  #23  
Gammal 2017-11-12, 13:06
pelagia pelagia är inte uppkopplad
 
Reg.datum: dec 2009
Inlägg: 410
Standard Sv: Kalymnos Village

Vi hadde scooter i 5 dager når vi var på Kalymnos. Badet gjorde vi i Vlychadia, der det var nydelig sandstrand. Siste dagen besøkte vi stranden i Massouri der vi bodde, og hadde ingenting å utsette på den. Men så var det det med hukommelsen, da. Jeg kjøpte nemlig badesko på Kalymnos, men kan ikke huske hvorfor!! Jeg er en pingle hvis det ikke er sand på bunnen, så kanskje det var noe der? Kanskje flate steiner uti vannet? Er du en sånn som meg, så kjøp deg badesko. Ikke la det hindre deg i å dra til Kalymnos ihvertfall. Og det er alltids bruk for dem på andre øyer også har jeg erfart.

Vennlig hilsen
Pelagia
Svara med citat
  #24  
Gammal 2017-11-12, 19:59
malou malou är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2006
Inlägg: 1 349
Standard Sv: Kalymnos Village

På Massouri stranden trenges kanhende ikke badesko. Sånt får man kjøpt hvor som helst. Det var først da alderen innhentet meg at det ble behov for den slags . Har forøvrig bodd på Massouri Beach hotell, med Ving, da hotellet var nyrenovert, ca 2012?. Stort og generøst rom, vakkert baderom, fantastisk utsikt. Eneste lille minus var at (mitt) rom med ‘begrenset havutsikt’ var et par tre meter fra nabobygget. Når tavernaen der grillet mat til gjestene, ble balkongen min til et varmebasseng, og oljefettet la seg som et teppe overalt. ...Kunne bokstavelig talt skrive i fettet. Kanhende fikk jeg nettopp d e t rommet fordi jeg reiste alene/ensam? Ikke uvanlig for alene-reisende på pakkereise. Hadde ellers gjerne reist tilbake dit. Men tavernaen ved siden av veldig hyggelig, god mat og toppen utsikt.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:25.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT