Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Resa till Grekland

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
  #11  
Gammal 2013-04-18, 23:34
para polis avatar
para poli para poli är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2008
Ort: Gävle
Inlägg: 1 332
Standard Sv: Ryanair

Citat:
Ursprungligen postat av Deia Visa inlägg
Jag kommer ihåg när Göteborg blev en Ryanairdestination och plötsligt såg man spanska studenter över hela stan.......har ingen aning om var dom bodde, men till GBG tog dom sig.
Vi reser till Mallis för ca 1.000:- per person i sommar med Ryanair. Hoppas vi kommer fram! En fördel med Ryan är att man får ta med sig MAT . Inte många andra bolag som tillåter det.......tycker flygplansmat är äcklig så det är en fördel.

Den enda gång jag rest med Lufthansa så var planet överbokat. Fick vänta i 8 timmar, i Frankfurt, på att nästa plan skulle ta oss till Portugal.

Deia
1 Att spanjorer skulle ta sej till gbg bara för att det finns billiga biljetter med Ryan? hmm, tillåt mej tveka. Eller om jag vänder på det; Jag flög med Lufthansa München-Arlanda för 2 veckor sedan, hälften var spanjorer. Vad ska jag dra för slutsats av det?
2 Jag flög till Alicante med Iberia förra sommaren för 1700. (i slutändan billigare än Ryan med tanke på bagage, åh kön på Alicante+servicen av Iberia-personalen omfg).
3 Öhh, vilket flygbolag tillåter inte att du tar egen mat?? / fast jag gillar maten. Dessutom tar jag gärna ett par glas rött och en tysk pilsner på Lufthansas flygningar. Tackar lixom inte nej...
4 Blir du överbokad med LH å vänta 8 h pga överbokning? Då blev du fett kompenserad. / no doubt
5 Vänta till den dagen du blir drabbad av drabbel med RA, skriv till ARN åh lycka till...!


/ Anders
Svara med citat
 

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:46.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT