Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kafé Kalimera

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2014-05-12, 15:46
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 12 984
Standard Är jag knäpp eller flygbolaget???

Jag sitter och småfnissar över förslaget till platsbokning på Thomas Cook Airlines Jag har idag fått en katalog inför Tilosresan om några veckor och jag läste för första gången igenom sidan med platsbokning på flyget. Vi bokar ju aldrig platser och ska inte det nu heller, men när jag läser att det kostar 60 kr att boka plats med stolsrygg som inte går att fälla undrar jag hur de tänker. Köper folk det? Det är ju bara att låta bli att fälla sätet om man vill ha ett sånt säte och då kostar det ju inget alls.

Men ett gott skratt får man ju...

Lissi
Svara med citat
  #2  
Gammal 2014-05-12, 17:07
nilams avatar
nilam nilam är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 2 216
Standard Sv: Är jag knäpp eller flygbolaget???

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi Visa inlägg
Jag sitter och småfnissar över förslaget till platsbokning på Thomas Cook Airlines Jag har idag fått en katalog inför Tilosresan om några veckor och jag läste för första gången igenom sidan med platsbokning på flyget. Vi bokar ju aldrig platser och ska inte det nu heller, men när jag läser att det kostar 60 kr att boka plats med stolsrygg som inte går att fälla undrar jag hur de tänker. Köper folk det? Det är ju bara att låta bli att fälla sätet om man vill ha ett sånt säte och då kostar det ju inget alls.

Men ett gott skratt får man ju...

Lissi
Hahaha...jag har också fnissat åt det Förr kunde man däremot boka "ickefällbart säte" och få 300 kr i rabatt... Vi var 5 i familjen som flög då och fick 1500 kr rabatt extra utöver alla rabatter vi redan fått. Då kunde t o m jag åka utan att fälla sätet

// Malin
Svara med citat
  #3  
Gammal 2014-05-12, 17:47
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 12 984
Standard Sv: Är jag knäpp eller flygbolaget???

Citat:
Ursprungligen postat av nilam Visa inlägg
Förr kunde man däremot boka "ickefällbart säte" och få 300 kr i rabatt... Vi var 5 i familjen som flög då och fick 1500 kr rabatt extra utöver alla rabatter vi redan fått. Då kunde t o m jag åka utan att fälla sätet

// Malin


Lissi
Svara med citat
  #4  
Gammal 2014-05-12, 23:21
Masses avatar
Masse Masse är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2008
Ort: Kristianstad
Inlägg: 5 326
Standard Sv: Är jag knäpp eller flygbolaget???

Klart att det inte är du som är knäpp Lissi! Ett märkligt erbjudande. Men med tanke på tidigare trådar i ämnet ............ om man medelst en spökbokning på ett sådant alternativ kan finna ut vilken plats det är som inte har fällbart ryggstöd så kan det kanske för någon vara värt XX kr att boka platsen BAKOM DENSAMMA.

Masse
Svara med citat
  #5  
Gammal 2014-05-13, 08:34
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 12 984
Standard Sv: Är jag knäpp eller flygbolaget???

Men de visar vilka säten det är. Sista raden i planet och raden framför nödutgångarna. Så det det är bara att betala i så fall för nödutgångarna.... Masse .

Lissi
Svara med citat
  #6  
Gammal 2014-05-13, 13:25
Masses avatar
Masse Masse är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2008
Ort: Kristianstad
Inlägg: 5 326
Standard Sv: Är jag knäpp eller flygbolaget???

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi Visa inlägg
Men de visar vilka säten det är. Sista raden i planet och raden framför nödutgångarna. Så det det är bara att betala i så fall för nödutgångarna.... Masse .

Lissi
............. eller bakom sista raden, ha ha! Lite trångt!

Masse
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:49.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT