Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt > Kalimerahörnor > Yannas hörna

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #41  
Gammal 2014-04-01, 19:23
Thira Thira är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 1 605
Standard Sv: 5 saker du inte visste om mig

En gammal tråd (ja nästan lika gammal som Akropolis). Men jag måste ändå få säga...
Så kul att läsa lite mer personliga saker om er. På ett forum så här så är man ju ganska anonym bakom allt Greklandsprat. Det pratades om mod längre bak i tråden. Och något jag tänkte på när jag läste varje inlägg i den är att ni alla har en sak gemensamt (förutom Greklandskärleken då, men den delar ni ju med oss alla) ni har alla vågat bryta upp från tidigare liv och startat på nytt, fast på olika sätt. Och det krävs styrka stark som ouzo för sånt
Verkligen så kul att läsa.
Svara med citat
  #42  
Gammal 2014-04-02, 09:02
rickys avatar
ricky ricky är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jun 2005
Ort: Malmö
Inlägg: 1 096
Standard Sv: 5 saker du inte visste om mig

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi Visa inlägg
NÄSTAN passionär men inte bloggare. Man kanske får vara med ändå

1Var med och startade Montessorifriskola 1999.
2.Bröt upp helt tomhänt ur ett dåligt äktenskap år 2001. ..och har byggt upp mitt nya liv alldeles själv från noll. Det bästa jag gjort!
3. Gick skrivarkurser 2 somrar i rad efter skilsmässan och njöt var sekund.
4. Sa upp min fasta tjänst och flyttade 30 mil för att leva med min nuv.man utan nytt jobb i sikte.
5. Tänker sluta jobba som 62-åring med "pissdålig" pension för att kunna leva det liv jag vill leva resten av mitt liv, hur många eller få år det nu blir

Inte mycket att komma med kanske men jag är så stolt!!

Lissi
Svara med citat
  #43  
Gammal 2014-04-02, 10:37
Monica Ps avatar
Monica P Monica P är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2007
Ort: Kalymnos, Grekland
Inlägg: 5 355
Standard Sv: 5 saker du inte visste om mig

Tänk, den här tråden hade jag helt glömt bort, men så intressant att få veta lite mer om personen bakom signaturen. Kan inte fler ge en biild av sig själv, i text, inte foto...om mig vet ni alldeles för mycket om ni följt mina bloggar. Då och då får jag telefon eller e-mail från någon som tänker besöka Kalymnos. Det är kul, och jag tar gärna en fika på stan med den som vill.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:02.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT