Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt > Om Kalimera

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2005-05-14, 09:09
Hjalta99s avatar
Hjalta99 Hjalta99 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Ljungaverk
Inlägg: 753
Standard Grattis Kalimera!

Grattis Kalimera på 8-årsdagen!
Två dagar tidigt men jag är inte hemma när du fyller år så jag gratulerar dig nu istället.
Du har varit och är en mycket trevlig bekantskap/vän! Vad skulle jag gjort/göra utan dig när abstinensen sätter in?! När jag är ledsen eller när jag är glad? Och när jag letar efter något så har du alltid svar på mina frågor och funderingar. Du delar med dig av så härliga historier som andra berättat för dig och så är du fantastisk på att hålla ihop ett gäng som är spritt över hela Sverige och även andra länder!
Jag tror det är runt sju år som jag har känt dig och du har växt till dig och blivit alldeles fantastisk tycker jag. Första gången jag träffade dig hade jag läst om dig i Allt om Resor, jag kommer inte ihåg riktigt vad det handlade om men din adress fick jag och tog genast kontakt!
Jag hoppas att vi kommer att få vara vänner länge!
Grattis igen, Kalimera!

Eva
Svara med citat
  #2  
Gammal 2005-05-17, 12:57
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin
 
Reg.datum: nov 2004
Ort: Karlskrona
Inlägg: 34 266
Standard Sv: Grattis Kalimera!

Citat:
Ursprungligen postat av Hjalta99
Grattis Kalimera på 8-årsdagen!
Två dagar tidigt men jag är inte hemma när du fyller år så jag gratulerar dig nu istället.
Du har varit och är en mycket trevlig bekantskap/vän! Vad skulle jag gjort/göra utan dig när abstinensen sätter in?! När jag är ledsen eller när jag är glad? Och när jag letar efter något så har du alltid svar på mina frågor och funderingar. Du delar med dig av så härliga historier som andra berättat för dig och så är du fantastisk på att hålla ihop ett gäng som är spritt över hela Sverige och även andra länder!
Jag tror det är runt sju år som jag har känt dig och du har växt till dig och blivit alldeles fantastisk tycker jag. Första gången jag träffade dig hade jag läst om dig i Allt om Resor, jag kommer inte ihåg riktigt vad det handlade om men din adress fick jag och tog genast kontakt!
Jag hoppas att vi kommer att få vara vänner länge!
Grattis igen, Kalimera!

Eva
STOR TACK!

Janne
Svara med citat
  #3  
Gammal 2005-05-17, 23:34
Daos avatar
Dao Dao är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 22
Standard Hyllar även jag!!

Även om det känns längre sedan jag först stiftade bekantskap med Kalimera.
Minns att jag en gång för länge sedan ställde frågor om att luffa runt om de Joniska öarna - just den gick bra, med upplevelsen av jordbävning och annat. Men till trots en väldigt bra resa - som alltid i Grekland.
Grattar och önskar allt gott framöver - för var skulle man annar söka stillande av greklandstörst när den bliva allt för stor??

MvH
– Dao –
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:49.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT