Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Egeiska öarna & Sporaderna > Skiathos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #41  
Gammal 2007-07-15, 00:05
sannaochjohnnys avatar
sannaochjohnny sannaochjohnny är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2007
Ort: Göteborg
Inlägg: 17
Standard Sv: Goda råd...

"En till bit närmare" är vi nu Elisabeth; n ärmare bestämt exakt 50 dgr.
Det blev hotel Muses. Resan bokad via Apollo. Hotellet via nätet. Känns klockrent. Hoppas bara vädret är med oss. KRAM
Svara med citat
  #42  
Gammal 2007-07-15, 00:49
Gilas avatar
Gila Gila är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2007
Ort: Sundbyberg
Inlägg: 13
Standard Sv: Goda råd...

Härligt att ni valt Skiathos. Min favoritö! Över 60 stränder...ni behöver inte trängas med andra...om ni inte vill. Ön är grön och många greker semestrar själva på den...vilket gör att försäljare och "inkastare" inte är jobbiga som på många andra turistorter...ha det gott! //Gila
Svara med citat
  #43  
Gammal 2007-07-15, 09:57
Elisabets avatar
Elisabet Elisabet är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Umeå
Inlägg: 5 566
Standard Sv: Goda råd...

Citat:
Ursprungligen postat av sannaochjohnny Visa inlägg
"En till bit närmare" är vi nu Elisabeth; n ärmare bestämt exakt 50 dgr.
Det blev hotel Muses. Resan bokad via Apollo. Hotellet via nätet. Känns klockrent. Hoppas bara vädret är med oss. KRAM
Åh så härligt! Perfekt läge för att gå till olika stränder på västra ön! Det kommer att bli alldeles underbart!!

Jag har 59 dagar kvar, men inte till Skiathos den här gången. Ska beta av ett par andra önskeöar först.
Svara med citat
  #44  
Gammal 2007-07-18, 20:47
Peterkjs avatar
Peterkj Peterkj är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2005
Ort: Åkersberga
Inlägg: 65
Standard Sv: Goda råd...

Hej
Kul att läsa hela konversationen. Själv har jag mest varit i Kykladerna, men tänkte denna gång att vi skulle besöka Skiathos och Skopelos. Bokade flygstol med Apollo igår. Men boende blir säkert inte förrän vi kommer ner. Vi har aldrig bokat i förväg och vi brukar alltid åka i September. Vi åker den 10 september till Skiathos men tar nog färjan direkt till Skopelos. Just av den anledningen att vi måste i alla fall vara på Skiathos sista natten. (Tänk om förjan inte går den dagen pga vädret, det har ju hänt).
Men det var väldigt kul med alla synpunkter, jag får nog studera lite till innan vi bestämmer var vi vill bo. Jag är ju mer inne på att man åker till stranden på dagen och har nära hem på kvällen. Vi hyr alltid scooter, då får ju även jag se omgivningarna när man åker omkring, till skillnad när man kör bil.
Jag litar på och hoppas att vi alla får det kanon i september.
/Peter
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:12.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT