Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta > Chaniakusten

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2007-03-16, 10:18
Amy Amy är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2006
Inlägg: 25
Standard Lägenhet m pool i Georgiopoli?

Är det någon som kan tipsa om ett fräsch lägenhetshotell (helst tvårums) med pool i Georgiopoli? Vi är en barnfamilj med två killar på 2 och 4 år som planerar att åka i början på juni.

(Som ni kanske sett i en tidigare tråd har jag frågat om Apollos utbud, nu är jag lite inne på att åka själv med Sterling.) Så himla svårt att boka hemifrån. Vi brukar ofta boka på plats i Grekland, men i år behöver vi bekvämlighet :-) !

Har någon bott på Eko Suites? Sembo har lägenhet där. Väldigt prisvärt Cirka 4000 kr för en vecka för fyra personer. Eller?

Vänl hälsn Amy
Svara med citat
  #2  
Gammal 2007-03-16, 12:57
emy emy är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 160
Standard Sv: Lägenhet m pool i Georgiopoli?

Hej amy!
I georgioupoli behöver man inte hotel med pool!har varit där många många ggr.med 3barn och bott nära EDEM som ligger mittemot stranden med stort poolområde lekplats ,restaurang och bar.helt perfekt enligt alla mina bekanta som har rest med oss(ca.40 pers.!)Vi har bara bokat flygstolar och bott några ggr.på Mouragio och på ett annat ställe kommer inte på namnet.Men det finns hur många hotel som helst att boka rum på .Sök bara på Georgioupoli+hotel.
mvh:emy
Svara med citat
  #3  
Gammal 2007-03-16, 13:20
Athanasia Athanasia är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Bandhagen
Inlägg: 2 732
Standard Sv: Lägenhet m pool i Georgiopoli?

Nån som vet om Fereniki finns kvar?Låg precis där man svängde ner mot stranden.Bodde där får många år sen och trodde vi hamnat i "Dolda kameran".När vi anlände till hotellet var det en man ,på pricken lik Mr.Bean som stod och grävde i en skokartong för att hitta nyckeln till vårt rum.Tog ett tag ,det var inget litet hotell.Fanns i varje fall tillgång till pool på hotellet mitt emot,som jag inte vet vad det heter.

Senast redigerad av Athanasia den 2007-03-16 klockan 13:22. Anledning: tillägg..
Svara med citat
  #4  
Gammal 2007-03-16, 23:36
Lindizs avatar
Lindiz Lindiz är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Kalix
Inlägg: 325
Standard Sv: Lägenhet m pool i Georgiopoli?

Du behöver inte pool i lilla Geo.. världens bästa strand och vill du bada i pool gör du det i Edem Park

Har själv inte bott på EKO, men blev dock ordentligt varnade för just detta hotell tidigare... kan försöka hitta varför och av vem om du vill...

Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT