Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna > Amorgos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2005-08-18, 13:24
Malina Malina är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: stockholm
Inlägg: 1 784
Standard Maltezi

Är det någon som vet hur det är med musiken vid den lilla strandbaren på Maltezi-stranden i år?
Förra året spelade de musik på JÄTTEHÖG volym,både Grekisk och annan.
Det var så störande så att någon(turist)? klagade hos borgmästaren eller annan myndighet.Efter det blev det mycket lugnare,eller slutede helt.

Jag gillar Maltezi (och älskar promenaden dit) och tycker det är skönt att slippa musik på stranden.Hellre lyssnar jag till getternas bjällror och svalornas pipande och vågornas kluckande...
Svara med citat
  #2  
Gammal 2005-08-18, 14:11
Bossews avatar
Bossew Bossew är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Huddinge
Inlägg: 320
Standard Sv: Maltezi

Citat:
Ursprungligen postat av Malina
Är det någon som vet hur det är med musiken vid den lilla strandbaren på Maltezi-stranden i år?
Förra året spelade de musik på JÄTTEHÖG volym,både Grekisk och annan.
Det var så störande så att någon(turist)? klagade hos borgmästaren eller annan myndighet.Efter det blev det mycket lugnare,eller slutede helt.

Jag gillar Maltezi (och älskar promenaden dit) och tycker det är skönt att slippa musik på stranden.Hellre lyssnar jag till getternas bjällror och svalornas pipande och vågornas kluckande...
Håller med dej i allt du skriver, kommer nog aldrig ta badbåten dit när promenaden är så trevlig. Har varit där vid två tillfällen i år, först i maj och då var det som jag vill ha det (och du) sen på hemvägen i juli var det solstolar och musik gillar ingendera. Upplevde musiken på gränsen till för hög även om jag skulle gillat det.

bosse
Svara med citat
  #3  
Gammal 2005-08-18, 14:14
Malina Malina är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: stockholm
Inlägg: 1 784
Standard Sv: Maltezi

Tack Bosse! Hoppas då att det har lugnat ner sig tills september!!!!
Svara med citat
  #4  
Gammal 2005-08-19, 11:51
Yak Yak är inte uppkopplad
 
Reg.datum: aug 2005
Ort: Stockholm
Inlägg: 390
Standard Sv: Maltezi

I forrgar var det fullt med solstolar daer, men musiken var ganska lag den timme jag var daer. Jag fortsatte med badbaten ut till "Plekes", den lilla klippstranden en bit ut, som jag gillade MYCKET battre
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:59.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT