Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Joniska öarna > Lefkas

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2005-06-14, 21:41
Kerstin EMM Kerstin EMM är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jun 2005
Inlägg: 4
Standard Hjälp i sista minuten! Var ska vi bo i Nidri?

Hej!
Jag behöver Din/Er hjälp att finna en eller två övernattningar i Nidri. Minfamilj med tre ungdomar 17, 14, 10år anländer vud midnatt 27juni till Nidri. Jag har nu sökt boende de senaste dagarna utan resultat. Har du tips på hotell, rum eller annat tänkbart så är jag evigt tacksam.
Hälsning från Kerstin
Svara med citat
  #2  
Gammal 2005-06-14, 23:01
Daos avatar
Dao Dao är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 22
Standard Sv: Hjälp i sista minuten! Var ska vi bo i Nidri?

Halloj!!
Förvisso är det ett antal år sedan jag var i Nidri - men då fanns det påfallande gott om rum. Vi nappade på första bästa - hade dock bara en natt där, sedan bar det iväg till andra ställen. Mitt tips är att ta en taxi, fråga chaffören om tips. Han lär säkerligen ha någon släkting som har ett hotell. Funkade för oss på Lefkas, Kefalonia och Zakyntos.
Lycka till!!
– Dao –
Som snart har lika många dagar kvar som fingrar på handen
Svara med citat
  #3  
Gammal 2005-06-15, 20:54
Kerstin EMM Kerstin EMM är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jun 2005
Inlägg: 4
Standard Sv: Hjälp i sista minuten! Var ska vi bo i Nidri?

Citat:
Ursprungligen postat av Dao
Halloj!!
Förvisso är det ett antal år sedan jag var i Nidri - men då fanns det påfallande gott om rum. Vi nappade på första bästa - hade dock bara en natt där, sedan bar det iväg till andra ställen. Mitt tips är att ta en taxi, fråga chaffören om tips. Han lär säkerligen ha någon släkting som har ett hotell. Funkade för oss på Lefkas, Kefalonia och Zakyntos.
Lycka till!!
– Dao –
Som snart har lika många dagar kvar som fingrar på handen
Tack för Ditt tips!
Har Du något annat spännande att berätta om Zakyntos, Kefalonia, Itaka dit vi också reser (boeende specielllt bra att få tips om). Ha en fin resa!
Hälsar Kerstin
Svara med citat
  #4  
Gammal 2005-06-15, 22:10
Daos avatar
Dao Dao är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 22
Standard Sv: Hjälp i sista minuten! Var ska vi bo i Nidri?

Go´kväll!!
Zakyntos - res runt, en massa att se. Kefalonia, några bland de bästa stränderna i Grekland.
Har en massa minnen kvar, trots att den luffen var för ett antal år sedan. De senaste åren har spenderats i Cykladerna.
Du lär uppleva en massa - ha en bra resa, det mesta som finns att uppleva lär du få veta på plats. Tipsar återigen om informationskällan taxichaffisar - när det gäller boende och annat!!

– Dao –
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:53.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT