Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt > Om Kalimera

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #41  
Gammal 2012-12-29, 11:31
Zaki Zaki är inte uppkopplad
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 34
Standard Sv: Kalimera t-shirt?

Kan inte någon på forumet med bra kontakter göra slag i saken och fixa ett parti linnen/tröjor om nu inte Janne har lust/tid? Det är väl synd att det inte finns några att tillgå nu när vi börjar närma oss säsong och efterfrågan är så stor?
Svara med citat
  #42  
Gammal 2012-12-29, 12:11
Sunny12 Sunny12 är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran.
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 4 596
Standard Sv: Kalimera t-shirt?


Är ditt svar fortfarande nej! Janne??

Frågan om kalimera t-shirten togs ju upp igen för ett år sedan, är det något du funderat vidare på??

mvh Sunny
Svara med citat
  #43  
Gammal 2012-12-29, 12:18
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin
 
Reg.datum: nov 2004
Ort: Karlskrona
Inlägg: 34 319
Standard Sv: Kalimera t-shirt?

Citat:
Ursprungligen postat av Sunny12 Visa inlägg
Frågan om kalimera t-shirten togs ju upp igen för ett år sedan, är det något du funderat vidare på??
När jag flyttade från Stockholm flyttade jag även från den leverantör jag hade då. I början av december besökte jag ett tryckeri här i Karlskrona. De verkar vara hur bra som helst. När livet återgår till normala gängor ska jag kontakta dem igen.

Senast redigerad av Kalimera den 2012-12-29 klockan 12:31. Anledning: La till länk
Svara med citat
  #44  
Gammal 2012-12-29, 12:23
Sunny12 Sunny12 är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran.
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 4 596
Standard Sv: Kalimera t-shirt?

Citat:
Ursprungligen postat av Kalimera Visa inlägg
När jag flyttade från Stockholm flyttade jag även från den leverantör jag hade då. I början av december besökte jag ett tryckeri här i Karlskrona. De verkar vara hur bra som helst. När livet återgår till normala gängor ska jag kontakta dem igen.
Låter toppen Janne!

Efterfrågan på tröjorna verkar ju vara rätt så stor!



Svara med citat
  #45  
Gammal 2012-12-29, 15:52
zakkas avatar
zakka zakka är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2005
Ort: Uddevalla
Inlägg: 735
Standard Sv: Kalimera t-shirt?

Citat:
Ursprungligen postat av Kalimera Visa inlägg
När jag flyttade från Stockholm flyttade jag även från den leverantör jag hade då. I början av december besökte jag ett tryckeri här i Karlskrona. De verkar vara hur bra som helst. När livet återgår till normala gängor ska jag kontakta dem igen.
åh vad bra det låter!!! Jag vill också väldigt gärna ha tröja/linne!

MVH zakka
Svara med citat
  #46  
Gammal 2012-12-29, 16:32
Netwolfs avatar
Netwolf Netwolf är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2005
Ort: Göteborg
Inlägg: 11 673
Standard Sv: Kalimera t-shirt?

Låter strålande, Janne! Tänk även på att vi män oxå bär linne. T-shirt blir rätt varmt i grekisk högsommarvärme. Ett annat tips är kepsar. Tänk va fräckt att ha en Kalimera-keps! Gärna vit eller blå.

Det finns ju allt möjligt faktiskt. Badbrallor/bikini/mankini (nä, inte det sista! ), ryggsäckar, vattenflaskor eller varför inte bara klistermärken, helt enkelt. Då kan man ju tejpa dem på valfritt förmål.

Ser fram mot din kommande webshop!

/Netwolf
Svara med citat
  #47  
Gammal 2012-12-29, 19:54
Klick Klick är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2006
Ort: Helsingborg
Inlägg: 893
Standard Sv: Kalimera t-shirt?

Citat:
Ursprungligen postat av Netwolf Visa inlägg
Ett annat tips är kepsar. Tänk va fräckt att ha en Kalimera-keps! Gärna vit eller blå.

Det finns ju allt möjligt faktiskt. Badbrallor/bikini/mankini (nä, inte det sista! ), ryggsäckar, vattenflaskor eller varför inte bara klistermärken, helt enkelt. Då kan man ju tejpa dem på valfritt förmål.

Ser fram mot din kommande webshop!

/Netwolf
Instämmer att keps är en bra idé... Eftersom jag råkar bränna hårbotten varje sommar En annan idé är adresstaggar till resväskor

K
Svara med citat
  #48  
Gammal 2012-12-29, 20:35
Sunny12 Sunny12 är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran.
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 4 596
Standard Sv: Kalimera t-shirt?

Citat:
Ursprungligen postat av Netwolf Visa inlägg
Låter strålande, Janne! Tänk även på att vi män oxå bär linne. T-shirt blir rätt varmt i grekisk högsommarvärme. Ett annat tips är kepsar. Tänk va fräckt att ha en Kalimera-keps! Gärna vit eller blå.

Det finns ju allt möjligt faktiskt. Badbrallor/bikini/mankini (nä, inte det sista! ), ryggsäckar, vattenflaskor eller varför inte bara klistermärken, helt enkelt. Då kan man ju tejpa dem på valfritt förmål.

Ser fram mot din kommande webshop!

/Netwolf
Ja, jättebra tips med en kalimera-keps, jag använder alltid keps när jag tex går på vandringar och när solen är extra stark!..
Svara med citat
  #49  
Gammal 2012-12-29, 21:03
IRSAs avatar
IRSA IRSA är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2008
Ort: Trollhättan
Inlägg: 1 007
Standard Sv: Kalimera t-shirt?

Skulle vara toppen. Tänk bara på att vi storvuxna också skulle vilja äga en T-shirt eller ett linne. Har en T-shirt (Den största storleken du sålde då) Den har jag aldrig fått användning av (för liten) Jättesynd på en sån fin T-shirt.....

Irene
Svara med citat
  #50  
Gammal 2012-12-29, 22:12
Hasse Hasse är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 1 997
Standard Sv: Kalimera t-shirt?

Jag har TVÅ st. Kalimera-kepsar, en beige och en blå som fanns till försäljning för ett antal år sedan. Heliga exemplar !

Har också några t-shirts men tyvärr inte den allra första helvita med stora Kalimera - K:et på ryggen Synd, den var verkligen tjusig, vit och blå. Den lyste lång väg och det är den enda jag sett andra Kalimera-medlemmar bära och då jag "tagit kontakt" vid valda tillfällen på öar.

Här är en bild på några jag äger, den vita är som sagt borta ur min ägo och ni ser bara dess framsida här. (se även blå keps !)

http://www.kalimera.nu/bilder/grekla...s_hasse_07.jpg


/Hasse
Svara med citat
  #51  
Gammal 2012-12-30, 10:21
Eva Ls avatar
Eva L Eva L är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 8 008
Standard Sv: Kalimera t-shirt?

Jag har en beige kalimera keps men tycker att den är för varm.

Eva
Svara med citat
  #52  
Gammal 2012-12-30, 14:01
Sunny12 Sunny12 är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran.
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 4 596
Standard Sv: Kalimera t-shirt?

Citat:
Ursprungligen postat av Eva L Visa inlägg
Jag har en beige kalimera keps men tycker att den är för varm.

Eva
Jag brukar använda kepsar i 100% polyester ett material som jag upplever att jag inte blir så varm i.
Men det är klart det finns kepsar i mer täta material som man blir nästan svettig i, känns ju inte så fräsht förstås!!..
Svara med citat
  #53  
Gammal 2012-12-30, 17:25
Sevasti & Elenis avatar
Sevasti & Eleni Sevasti & Eleni är inte uppkopplad
 
Reg.datum: aug 2008
Ort: Blekinge o Skåne
Inlägg: 334
Standard Sv: Kalimera t-shirt?

Vi har varsitt T-shirt-ex av den första vita med blå text, den härligt knallgula med blå text, den grå med blå text, den uppmärsammade blå med vit Kalimeratext och den svarta med vit Kalisperatext, alla i (än så länge) gott skick. Då de inte finns att köpa mer har vi vårdat dem ömt, bla annat genom att tvätta dem för hand Vi har också varsin blå keps som nu börjar se solblekt ut Behövs snart nytt


Siw o Lena
Svara med citat
  #54  
Gammal 2012-12-30, 21:26
Ainas avatar
Aina Aina är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2007
Ort: Huddinge
Inlägg: 844
Standard Sv: Kalimera t-shirt?

Låter positivt, Janne. Se bara till att det finns skandinaviska storlekar! Brukar kunna skilja på storlekar när man handlar kläder söderut.
Aina
Svara med citat
  #55  
Gammal 2012-12-31, 11:47
Eva Ls avatar
Eva L Eva L är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 8 008
Standard Sv: Kalimera t-shirt?

Jag har sparat mina tröjor, som jag har i alla färger, som kuriosa. De är lite för stora enligt min smak och har använts ganska sällan och mest som sovplagg.
Bra om stl är normala vad det nu är i dessa tider.

Jag upplever att linnena var av hög kvalité.

Eva
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:04.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT