Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Resevänner

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2012-07-26, 15:59
Hasse Ls avatar
Hasse L Hasse L är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Lerum, Västergötland
Inlägg: 54
Standard Rhodos, Lardos 29/7-12/8

Hej!

Jag skulle tycka det vore kul att lämna familjen ett par timmar någon dag för att umgås med någon kompis. Helst (men inget måste) vill jag gärna att du ska ha asperger syndrom eftersom jag själv har det och vi får lättast att förstå varandra om båda har det. Du ska helst vara kille så inte min flickvän blir misstänksam (så då är det även klart att jag är upptagen). Däremot måste du vara av årgång 1992-1996, vill inte umgås med för unga eller för gamla.

Jag har då som sagt asperger men är ändå självständig och jag klarar mig helt själv precis som vilken 17-åring som helst och behöver inget extra stöd så du inte behöver tänka på det.

Jag är då en social kille på 17 år, som gillar att bada, simma, åka båt, kolla på djur, prata, spela sällskapsspel, lyssna på musik och att promenera/cykla.

Det skulle vara kul att umgås med någon som gillar nåt sånär samma saker vid några tillfällen och inte bara vara med familjen hela tiden utan även träffa andra ungdomar iom att jag ju är 17 år.

Jag ska bo på Hotell Bel Mare utanför Lardos den 29 juli-12 augusti.

Hör av dig på Privat meddelande eller i tråden om du är intresserad av att hitta på något med mig någon dag.
/Hannes ''Hasse'' Lindgren
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:30.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT