Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Saroniska öarna > Egina

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2016-02-29, 22:33
Masses avatar
Masse Masse är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2008
Ort: Kristianstad
Inlägg: 5 289
Standard Charter till Egina 2016

Blev glad när jag såg att Apollo åter satsar på charter till Egina. Många år sen sist! Inte så mycket för egen skull. Vi åker på egen hand när vi ska dit. Men blev glad för vännerna på Egina som kanske får tillbaka lite charterbesökare i sin verksamhet.

Dock kändes det inte riktigt som helhjärtad satsning när jag vid en spökbokning upptäckte att det bara går att boka 1veckas-resor dit. Den som vill stanna längre göre sig icke besvär. Känns ju inte riktigt allvarligt menat. Men jag håller tummarna för Egina!

Masse
Svara med citat
  #2  
Gammal 2016-03-01, 10:06
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 12 984
Standard Sv: Charter till Egina 2016

Det är tydligen en ny trend hos Ving att ha så många enveckorsresor.....efterfrågan kanske har minskat? Har de stressade nutidsmänniskorna inte tid längre med längre resor??

Lissi
Svara med citat
  #3  
Gammal 2016-03-01, 11:18
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin
 
Reg.datum: nov 2004
Ort: Karlskrona
Inlägg: 34 276
Standard Sv: Charter till Egina 2016

Citat:
Ursprungligen postat av Masse Visa inlägg
Blev glad när jag såg att Apollo åter satsar på charter till Egina.
Även Poros är ett gammalt resmål som återkommer i år. Hoppas att det slår väl ut.
Svara med citat
  #4  
Gammal 2016-03-01, 15:15
karinafps avatar
karinafp karinafp är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Handen
Inlägg: 3 182
Standard Sv: Charter till Egina 2016

Citat:
Ursprungligen postat av Masse Visa inlägg
Dock kändes det inte riktigt som helhjärtad satsning när jag vid en spökbokning upptäckte att det bara går att boka 1veckas-resor dit. Den som vill stanna längre göre sig icke besvär. Känns ju inte riktigt allvarligt menat.
Ring dem! Det måste jag göra varje år när jag vill stanna längre än de max tre veckor man kan boka online, och det har aldrig varit något problem, vare sig med Apollo eller Airtours, att fixa en längre restid.

Karin
som tar fyra veckor i år också ...
Svara med citat
  #5  
Gammal 2016-03-01, 23:55
Masses avatar
Masse Masse är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2008
Ort: Kristianstad
Inlägg: 5 289
Standard Sv: Charter till Egina 2016

Citat:
Ursprungligen postat av karinafp Visa inlägg
Ring dem! Det måste jag göra varje år när jag vill stanna längre än de max tre veckor man kan boka online, och det har aldrig varit något problem, vare sig med Apollo eller Airtours, att fixa en längre restid.

Karin
som tar fyra veckor i år också ...
Nja, det behöver jag inte. Som jag skrev så tar vi oss dit på egen hand och kan därmed stanna så länge vi vill. Men jag tycker att det begränsar utbudet för dem som enbart vill åka charter. Kan tänka mig att flerveckorsalternativ ökar risken för tomma flygstolar. Men med flyg till Aten borde det kunna motverkas genom att ta tillvara de många alternativa resmålen som finns med samma flight.

Masse
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:45.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT