Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna > Ios

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2006-04-26, 09:23
Ioslinas avatar
Ioslina Ioslina är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2006
Ort: Västerås
Inlägg: 1 065
Standard Boende Maganari

Hejsan! Någon som vet något bra och billigt boende på Maganari Beach Ios? Vet att det inte är så stort samt inte många hotell där precis. Men vi vill bo där ett par nätter och sen flytta oss in till byn........
Svara med citat
  #2  
Gammal 2006-04-27, 09:41
Ella Ella är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Stockholm
Inlägg: 250
Standard Sv: Boende Maganari

Jag har inte bott där själv, men det finns ett ställe som heter Maria's rooms (icke att förväxla med stället med samma namn i the Village) som ligger ovanför Adonis taverna på Manganari. Jag har hört att det är mysigt - kanske framför allt för att man blir helt ensam där när dagsbesökarna har åkt hem.
Svara med citat
  #3  
Gammal 2006-04-27, 10:32
Ioslinas avatar
Ioslina Ioslina är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2006
Ort: Västerås
Inlägg: 1 065
Standard Sv: Boende Maganari

Hej! Tack för svar, fast fler får gärna komma med ett inlägg. Jo, jag vet och kan tänka mig att det kan inte vara många kvar på Maganari när "alla" andra har åkt tillbaka till stan igen. Har varit där 2 -3 gånger på Maganari, även ätit där. Men kommer inte riktigt ihåg vad de ställen hette.
Svara med citat
  #4  
Gammal 2006-04-27, 10:57
Elisabets avatar
Elisabet Elisabet är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Umeå
Inlägg: 5 566
Standard Sv: Boende Maganari

Citat:
Ursprungligen postat av Ioslina
Hej! Tack för svar, fast fler får gärna komma med ett inlägg. Jo, jag vet och kan tänka mig att det kan inte vara många kvar på Maganari när "alla" andra har åkt tillbaka till stan igen. Har varit där 2 -3 gånger på Maganari, även ätit där. Men kommer inte riktigt ihåg vad de ställen hette.
När jag var på Manganari fanns det bara en sommartaverna, en båtbrygga, de få som kom med badbåten och en massa getter. Det är längesedan och det var en underbar dag!

Nu går det bilväg ända fram, det finns fler tavernor och något eller några hotell - så ensam kvar blir man nog inte, men jag tänker mig att det skulle vara helt fantastiskt att ha stranden så gott som för sig själv en hel kväll! Bada och äta i solnedgången! Kanske inte flera kvällar, men en eller två!

Om ni gör det, så berätta sedan hur det var! Manganari är en av de platser som jag verkligen vill återuppleva!
Svara med citat
  #5  
Gammal 2006-04-27, 17:19
mr.speeds avatar
mr.speed mr.speed är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Linköping
Inlägg: 16
Standard Sv: Boende Maganari

Christos har rum där. Fråga på tavernan med samma namn.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:01.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT