Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Hälsningar > Hälsningar direkt från Grekland

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #221  
Gammal 2015-10-26, 13:08
Fajotta Fajotta är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 518
Standard Re: KÄRLEK vid första...

Tack för intressanta svar!! ja jag antar att det är annorlunda om man undviker de stora turistorterna. Tänkte inte i de banorna. Och Sunny - det lär dröja innan jag tycker det finns lustigheter att skratta åt när du gick vilse. Så otäckt!!! Tur att du inte föll så du blev liggande i bergen!!
Svara med citat
  #222  
Gammal 2015-10-26, 13:50
LenaochJanis LenaochJanis är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 137
Standard Sv: KÄRLEK vid första...

Sunny, roligt att du har kommit i balans igen. Så ser vi fram emot dina redogörelser från Ermioni, som vi varken har varit i eller ens hört talas om. Var tvungna att titta på kartan för att se vart du skulle ta vägen.
/Lena
Svara med citat
  #223  
Gammal 2015-10-26, 15:14
Sunny12 Sunny12 är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran.
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 4 596
Standard Sv: Re: KÄRLEK vid första...

Citat:
Ursprungligen postat av Fajotta Visa inlägg
- det lär dröja innan jag tycker det finns lustigheter att skratta åt när du gick vilse. Så otäckt!!! Tur att du inte föll så du blev liggande i bergen!!
Att jag skojade lite om händelsen är nog ett sätt att komma över det... tack för omtanken!..
Svara med citat
  #224  
Gammal 2015-10-27, 02:05
Fajotta Fajotta är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 518
Standard Sv: KÄRLEK vid första...

Hoppas du får en fortsatt trevlig resa fast du fryser ibland Jag har funderat mycket på både ditt svar om att resa ensam och din skräckupplevelse i bergen. Ibland är livet så att allt är ganska bra, tills det plötsligt och oväntat inte är det längre ... Hoppas du förstår vad jag menar... Jag är inte artigt "omtänksam". Jag är bara så glad att det gick bra och att du tog dig till vattenbrynet och fick hjälp. Hade du legat mitt i terrängen hade det ju varit oerhört svårt att förklara var du var och omöjligt att signalera. Ja ja. Nu låter jag väl negativ och menar inte att spä på din stress över vad som kunde ha hänt. Tur att du fick bra hjälp

Och jag tror att jag förstår det där med att resa själv (ensam är något annat). Hade nog kunnat ta en tripp till London eller Paris utan sällskap och uppleva samma sak. (om jag nu hade kunnat gå med mina usla knän, det vill säga). Jag brukar åka med min syster och vi köper ALLTID vars ett rum för att vi vill rå oss själva. Så bra sagt: Hellre själv än med fel sällskap. Själv har jag just bokat ännu en resa till Pythagorion (vilken i ordningen minns jag inte). Men knasiga knän och krycka kan man inte välja och vraka - och jag älskar Samos.
Men hoppas att du som älskar att vandra och upptäcka får ett underbart avslut på din resa. Jag hänger här och läser
Svara med citat
  #225  
Gammal 2015-10-27, 07:15
Sunny12 Sunny12 är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran.
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 4 596
Standard Sv: KÄRLEK vid första...

Fajotta, jag tycker du och alla andra som reser med krämpor är fantastiska!!..
Med tanke på Grekland som många ggr kan vara krångligt att ta sig fram... Inte särskilt handikappanpassat!

Ang. min vandring så tror jag att alla sinnen blir mer skärpta i en krissituation..det enda jag tänkte på var att jag måste ta mig ner till havet när det började skymma..där någon möjligtvis skulle se mig...
Nej, nu vänder vi blad igen....
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:56.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT